در ادامه مسابقات فوتبال دانش آموزی مدارس آسیا تیم ملی کشورمان توانست در نیمه اول با یک گل از حریف چیني خود پیشی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دو تیم دانش آموزی ایران و چین با برتری يک گل ملی پوشان ایران در پايان نيمه اول به رختکن رفتند و نیمه دوم این بازی هم اکنون به جریان افتاده است.

نيمه دوم ديدار تيمهاي ايران چين آغاز شد.

دقيقه ،55 ملي پوشان ايران در اين نيمه کماکان صاحب توپ و ميدان هستند و با موقعيت هاي خطرناک دروازه تيم چين را تهديد کردند.

ملي پوشان ايران با در اختيار گرفتن توپ و ميدان قصد دارند با طرح و برنامه دروازه چين را براي دومين بار باز کنند.

شايان ذکر است، ملي پوشان ايران در اين ديدار براي همدردي با حادثه ديدگان واژگوني اتوبوس راهيان نور به نمايندگي از ميليون ها دانش آموز با نوار مشکي روي بازوي خود در اين ديدار حاضر شدند.

ملی پوشان کشورمان با اینکه حملات پیاپی روی دروازه حریف داشتند اما تا دقیقه 65 گل دوم را به ثمر رسانند تیم ملی نوجوانان چین هم توانستند یک موقعیت گلزنی روی دروازه ملی پوشان در دقیقه 65 ایجاد کنند.

اما خوشبختانه، توپ ارسالی مهاجم چین به پای مدافع ایران برخورد کرد و با اختلاف کمی به بیرون از زمین هدایت شد.

شاگردان علی اسلامی در نیمه اول حالت دفاعی مقابل چین گرفته بودند اما پس از گل اول، مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و بهتر از چینی ها ظاهر شدند.

کادر فنی تیم ملی دانش آموزی در زمان استراحت 15 دقیقه ای تیم در رختکن با ملی پوشان صحبت کردند و با گوشزد کردن نکات ضعف تیم دانش آموزی چین باعث شدند که در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار ملی پوشان نوجوانان کشورمان باشد.

با اینکه دیدار این 2 تیم فوتبال دانش آموزی ایران و چین در مرحله حساس نیمه نهایی برگزار می شود اما مسئولان این بازی ها زمان نامناسبی را برای این دیدار برگزیدند و با این کارشان باعث شدند که تماشاگران زیادی به ورزشگاه شهید باهنر تهران نیایند.


ديدار تيم هاي ايران و چين علي رغم حملات متعدد ايران روي دروازه چين با همان نتيجه يک بر صفر به پايان رسيد و ايران  فيناليست اين دوره از رقابت ها شد ضمن اينکه ديگر فيناليست اين رقابت ها از بين تيم هاي تايلند و کره جنوبي معرفي مي شود. /مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار