نشست صمیمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشورمان با رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، چهلمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا، یک روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس آسیا در کشورمان، مهندس کیومرث هاشمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با دکتر سوات، رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا دیدار کرد.

در این نشست صمیمی که در اردوگاه شهید باهنر تهران و در محل کمپ تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها برگزار می شد دو طرف پیرامون مسائل روز فدراسیون فوتبال مدارس آسیا به تبادل نظر پرداختند.

محور اصلی مذاکرات انجام شده در این نشست پیرامون برگزاری منظم مسابقات ورزشی دانش آموزان در آسیا، برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال مدارس آسیا در روز جمعه، معرفی فعالیت هایی که در حوزه دانش آموزی انجام می شود و توجه هر چه بیشتر به ورزش های مدارس بود.

در این دیدار همچنین پیشنهاداتی از سوی مهندس هاشمی نایب رئیس فدراسیون ورزش مدارس آُسیا پیرامون عضویت در کمیته بین المللی المپیک و همچنین کمیته المپیک آسیا به رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است، در این نشست همچنین دکتر پت، بازرس کل وزارت ورزش تایلند و دبیر کل فدراسیون ورزش مدارس آسیا، دکتر نوات دبیر کل ورزش های تایلند، فرشید ارمیان سرپرست فدراسیون ورزش مدارس ایران و جوادی مسئول انجمن فوتبال آموزش و پرورش حضور داشتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار