در آیینی با حضور استاندار اردبیل و دبیر دهمین اجلاس پیرغلامان حسینی و جمعی از اصحاب رسانه پوستر پیرغلامان حسینی در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد صبح امروز در آیین رونمایی از این پوستر گفت: به فضل الهی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل روزهای 15 تا 18 آبان میزبان پیرغلامان حسینی از کشور و جهان اسلام خواهند بود که در شهر مشهور به عاشقان سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) برگزار شده و ابهت و عظمت این دیار را اعتلا خواهد داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفته است، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب به غیر از اعتقاد راسخ به دین اسلام چیزی نداشت که با توسل به آن انقلاب اسلامی را به ثمر بنشاند و ما تنها با توکل بر خداوند و پایبندی به اعتقادات توانستیم در این صحنه پیروز شویم.

استاندار اردبیل گفت: تحلیلگران غرب بعد از پیروزی انقلاب مات و مبهوت مانده بودند که این ملت با چه قدرتی توانست به رغم فشارها و تهدیدهای غرب در مسیر آرمانی خود پیروز شود در حالی که آنها از اصل مسلح شدن مردم ایران به قدرت ایمان و پیروی از ولایت غفلت کرده بودند.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه غرب در آمار و احتمالات خود تحلیل‌های غلطی را از این کشور داشته و بر این اساس جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد، افزود: ما در این جنگ نابرابر نیز نشان دادیم که قدرت اصلی ما توپ و تانک و گلوله نبود بلکه قدرت ایمان بود که رزمندگان ما را در جنگ بر دشمن زبون غالب کرد.

نیکزاد گفت: در دوران سازندگی نیز ملت ایران با حفظ همین روحیه ایمان و اعتقاد در صحنه حاضر بوده و تبلوری از امدادهای غیبی الهی را نیز شاهد و ناظر هستیم.

وی افزود: از این مقطع سخت نیز که فشارهای اقتصادی دشمن مضاعف شده با تکیه بر همین ابزار توانمند بر دشمنان پیروز خواهیم شد و آنها بار دیگر با اهمیت توسلات ملت و ائمه اطهار آشنا خواهد شد./ب

برچسب ها: اردبیل ، رونمایی ، پوستر ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.