استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در برابر ورزش استان مسئول هستند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان نحوه و چگونگی امکان حمایت دستگاه‌های اجرایی را بررسی و اعلام کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم عزیزی در دیدار با اعضای شورای معاونین ورزش و نمایندگان هیئت‌‌های ورزشی استان، ضمن تبریک هفته ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش در نظام اسلامی بر مبنای یک نگاه عمیق اعتقادی و الهی بوده در صورتی که در سایر نظام‌های دنیا ورزش تهی از ارزش است.

وی افزود: در سایر نظام‌ها ورزش در مسیر تحقق ارزش‌ها و رسیدن به ارزش‌های معنوی پایه‌گذاری نمی‌شود و تنها بر اساس برد و باخت است اما در نظام اسلامی ورزش متکی بر دین و آموزه‌های دینی بوده و به واسطه عجین شدن با ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی ارزش می‌یابد.

استاندار هرمزگان خطاب به متولیان امر ورزش استان تاکید کرد: تلاش کنید با حرکت بنیادی و مبنایی ارزش بر ورزش حاکم شود زیرا اگر این اصل مهم را مورد توجه قرار دهید و آن را در ورزشکاران حفظ کنید و آنها بر مبنای آن در میدان‌ها پا بگذارند همیشه برنده میدان خواهند بود.

عزیزی در ادامه دیدار با اعضای شورای معاونین ورزش و نمایندگان هیئت‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: شک نکنید کسانی که به این روش تربیت می‌شوند ماندگاران تاریخ خواهند بود.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید از جامعه ورزشی استان حمایت کنند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان چگونگی حمایت دستگاه‌های اجرایی از هیئت‌های ورزشی را بررسی می‌کند تا پس از مذاکره به آنان ابلاغ شود. /ج1

برچسب ها: بندرعباس ، مسئول ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.