استاندار اردبیل گفت: ملت ایران با بصیرت و تیزبینی خود تحریم دشمنان را به خودباوری و خوداتکایی و فرصت بالندگی تبدیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در مراسم آغاز به کار نمایندگی ایران خودرو در شهرستان بیله‌سوار افزود: مردم ایران بیش از 33 سال است که دشمن را در تمام تحرکات خود مات و مبهوت کردند و اندیشه انحرافی آنها را در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به فرصت خودکفایی و بالندگی بیشتر در نظام اسلامی تبدیل کردند.

وی گفت: ‌امروز بیش از هر زمان دیگر به روحیه ایمان و خودباوری در عرصه اقتصادی و غلبه بر اندیشه‌های فاسد غرب نیاز داریم چرا که جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی بی‌نظیر تبدیل شده است که در این عرصه آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد استقامت و داشتن روحیه شکست دشمن است.

استاندار اردبیل افزود: ملت ایران با تلاش همه‌جانبه خود در چند ماه گذشته آثار تحریم‌ها را کم رنگ کردند و این باور را به اثبات رساندند که تحریم ایران جز سیاست پوسیده غرب هیچ عاید و ثمری به همراه نداشته است.

نیکزاد گفت: در این اوضاع و احوال جبهه کار و تلاش باید رونق بگیرد و به فرمان رهبری معظم انقلاب در عملی کردن اقتصاد مقاومتی جامه عمل ‌پوشید.

وی افزود: اگر در جامعه اتحاد و همدلی و دور شدن از هرگونه تفرقه و دودستگی شکل بگیرد ما نه تنها نیازی به بیگانگان نداریم بلکه با تکیه بر توانمندی خود غرب را در سو اندیشه خود ناکام می‌گذاریم.

‌استاندار اردبیل جبهه اشتغال، تولید و جذب سرمایه‌گذاری‌ها را سه جبهه یک مثلث واقعی در شکستن آثار تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان معرفی کرد و گفت: همه به صحنه آمدیم تا با اتحاد و همدلی کار و تلاش مجاهدانه را عنصری برای شکستن آثار تحریم‌ها قرار دهیم.

نیکزاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: دشمنان ما به خوبی می‌دانند که اگر ملت ایران از این تحریم‌ها به راحتی عبور کند به یک قدرت فزاینده در منطقه و حتی جهان تبدیل می‌شود که در آینده‌ای نزدیک این آرزو محقق می‌ شود./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، تبدیل ، تحریم ، به ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.