معاون امنيتي ساسي استانداري البرز با بيان اينكه براي كسب اطلاعات بيشتر از حادثه انفجار كرج منتظر به هوش آمدن فرد مجروح شده هستيم گفت: اين حادثه به هيچ وجه، سياسي و امنيتي نبود و وقوع آن بر اثر دستكاري شي مشكوك به گلوله خمپاره، رخ داده است.

ناصر رجبي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در تشريح آخرين اطلاعات از حادثه انفجار ديروز كرج اظهار داشت: حوالي ساعت يك بعد از ظهر در منطقه شاهين ويلا غربي كرج انفجاري رخ داد كه در پي آن دو جوان كشته و يك نفر مجروح شد.
 
معاون سياسي امنيتي استانداري البرز تصريح كرد: بر اساس آخرين گزارش‌ها مشخص شده است كه قبل از زمان انفجار سه نفر جوان دوره‌گرد مشغول جمع‌آوري ضايعات شهر در حوالي محل انفجار بودند كه در اثر دستكاري ضايعه‌اي كه گمان مي‌رود گلوله خمپاره فرسوده كه متعلق به ساليان گذشته بوده منجر به انفجار شد.
 
وي با بيان اينكه فرد مجروح شده در بيمارستان شهيد مدني البرز بستري و در حالت بيهوشي به سر مي‌برد، افزود: با به هوش آمدن فرد مجروح شده تحقيقات تكميلي توسط كارشناسان پليس ناجا انجام خواهد شد.
 
رجبي همچنين تصريح كرد: قطعاتي از آن شي منفجر شده به آزمايشگاه برده شده تا دلايل بروز آن حادثه مشخص شود ولي در حال حاضر اظهار نظر قطعي در اين زمينه وجود ندارد.

وي تاكيد كرد: اين حادثه به هيچ وجه، سياسي و امنيتي نبود و وقوع آن بر اثر دستكاري شي مشكوك به گلوله خمپاره، رخ داده است.

وي درباره شي مشكوك به گلوله خمپاره نيز گفت:‌ ممكن است اين اشخاص دوره گرد  اين شي را از بيابان پيدا كرده باشند و يا اينكه شخصي آنرا به عنوان يادگار دوران دفاع مقدس در نزد خود همراه داشته و بعد از مدتي دور انداخته است و افراد مذكور ان را پيدا كرده باشند.

رجبي در پايان خاطرنشان كرد:‌ابعاد اصلي موضوع در دست بررسي است و با به هوش آمدن فرد مجروح شده اطلاعات تكميلي را اعلام خواهيم كرد.
انفجار مواد منفجره عصر روز يكشنبه در شهر كرج موجب مرگ دو جوان و مجروح شدن يك نفرديگر شد.



انتهاي پيام/
برچسب ها: انفجار ، کرج ، رجبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار