امروز، بیش از 600 دانش آموزان شهرکردی، با قرائت قرآن و دعای عهد، با بازماندگان سانحه دلخراش تصادف اتوبوس حامل دانش اموزان بروجنی، ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان شهرکرد گفت: این گردهمایی به منظور هفته تربیت بدنی و بهداشت روانی و همدردی دان آموزان شهرکردی با خانواده های داغدار دانش آموزان بروجنی که در سانحه تصادف جان خود را از دست داده اند است.
بهمنی افزود:در این برنامه که با هدف فراهم کردن بستر برای شادابی و نشاط روانی دانش آموزان، و ختم قرآن مجید و قرائت دعای عهد برای شادی روح دانش اموزان بروجنی برگزار شد، بیش از 600 نفر از دانش آموزان دختر از 17مدرسه ناحیه یک شهرکرد شرکت داشتند.

این گردهمایی در محل پارک تهلیجان شهرکرد برگزار شد.

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۰۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
با سلام
از تمامی دانش آموزان عزیز منطقه یک شهرستان شهرکرد به پاس همدردی با مردم شهرستان بروجن سپاسگذاریم امید است روزی ما برای موفقیتهای شما پیام تبریک ارسال کنیم