قرارداد پخش فيلم سينمايي "شيرين قناري بود" بسته شد و اين فيلم در نوبت اكران قرار دارد.

داود توحيد پرست كارگردان فيلم سينمايي "شيرين قناري بود" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: قرارداد پخش فيلم "شيرين قناري بود" با داريوش بابائيان مديرعامل شكوفا فيلم بسته شد و در حال حاضر اين فيلم در نوبت اكران قرار دارد و مواد تبليغاتي فيلم آماده شده و در تلاش براي اخذ قرارداد با يكي از سرگروه هاي سينمايي براي اكران هستيم.
توحيد پرست افزود: داريوش بابائيان از تهيه كنندگان خوش نام و خوش سابقه اي است كه تبحر خاصي به مسائل فوتبال و حواشي آن دارد و با توجه به موضوع فيلم كه ورزشي و اجتماعي است و به ورود دختران فوتبالي به ورزشگاه مي‌پردازد و كل كل استقلالي ها و پرسپوليسي ها را به نمايش مي‌گذارد.

وي تصريح كرد: اميدوارم اين فيلم اكران خوبي داشته باشد و علاقه مندان به فوتبال به خصوص دختران فوتبالي استقبال گسترده اي از فيلم بكنند.
توحيدپرست اظهار داشت: من به همراه داريوش بابائيان، تصميم گرفتيم به زودي براي خانم هاي فوتباليست و زنان روزنامه نگار و مسئول در حوزه فوتبال نمايش خصوصي داشته باشيم كه به زودي زمان و مكان آن در جرايد اعلام خواهد شد.


گفتني است فيلم سينمايي "شيرين قناري بود" تنها فيلم ورزشي - اجتماعي است كه با نگاهي جديد ورود خانواده ها و دختران را به ورزشگاه هاي فوتبال به چالش مي‌كشد.
اين فيلم در سي امين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفت.

علي حمودي بازيكن استقلال و جاسم كرار بازيكن شاهين بوشهر فوتباليست هايي هستند كه در اين فيلم ايفاي نقش كرده اند و همچنين سعيده رودباركي، نگين معتضدي، شهراد وثوقي، پرديس افكاري، مجيد حاجي زاده، فريبا شاهسون، حميد شريف زاده، اميد علوي، نازنين پيركاري، سحر افتاده، نوشين غريبي، هليا امامي، الهه افشاري، ثمين فرهومند، حسين پرستار در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.