فیلم ترسناک "ماوراء الطبیعه 4" درصدر پرفروشترین هاي این هفته قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، فیلم ترسناک "ماوراء الطبیعه 4" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 30.2 میلیون دلار در صدر پرفروشترین هاي این هفته قرار گرفت.

گارگردانی: آریل شالمن و هنری جوست
نویسندگان: کریستوفر لاندن
بازیگران: کتی فیدراستون، اسپاراگو گرایدن ، لورن بیتنر......
خلاصه داستان: این فیلم داستان دو خواهر به نام‌های "کتی" و "کریستی" را در سال ۱۹۸۸ میلادی که با یک موجود ماوراءالطبیعه که در خانه‌شان ارتباط برقرار می‌کنند را حکایت می کند.

فیلم "آرگو" در دومین هفته اکران خود توانست با فروش 16.6میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 43.2 میلیون دلار و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول پرفروشترین های این هفته حفظ كرد.

گارگردانی: بن افلک
نویسندگان: کریس تریو
صداپیشگان: بن افلک، برایان کرنستون، جان گودمن.....
خلاصه داستان: در جریان انقلاب اسلامی ایران و تسخیر لانه جاسوسی 6 کارمند سفارت آمریکا به سفارت کانادا پناه می برند و تونی مندز مامور سابق سیا سعی در خارج کردن آن ها از ایران دارد....

انیمشن "هتل ترانسیلوانیا" در چهارمین هفته اکران خود توانست با فروش 13.5میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 119 میلیون دلار برساند و با یک پله صعود در رتبه سوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردانی: گندی تارتاکوسکی
نویسندگان: پیتر بینهام و رابرت اسمیجل
صداپیشگان: آدام سندلر، کوین جیمز، دیوید اسپاد.....
خلاصه داستان: دراکولای مهربان یک هتل پرریخت و پاش باز کرده تا هیولاهایی مانند مومیایی، مرد گرگ نما و… که قرن ها در سایه زندگی کرده اند، در آنجا آرامش داشته باشند و نگران مزاحمت انسان ها نباشند. مشکلات زمانی آغاز می شود که یک مسافر جوان بی آنکه دعوت باشد، از راه می رسد.

قسمت دوم "تیکن" در سومین هفته اکران خود با فروش 13.4 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 106 میلیون دلار رساند و چهار پله سقوط در جایگاه چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

گارگردان: اليور مگاتون
نویسنده: لوک بسون
بازیگران: ليام نيسون، مگی گريس، فامک جانسون....
خلاصه داستان: "برايان ميلز"، يک مامور بازنشسته سازمان جاسوسي آمريکا است كه بايد خانواده خود را از دست جنايتکاران نجات دهد.

فیلم" الکس کراس" در اولین هفته اکران خود با فروش 11.8 میلیون دلاری در جایگاه پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.

کارگردان : راب کوهن
نویسنده:مارک موس
بازیگران:متیو فاکس، تایلر پری، ریچل نیکولز.....
خلاصه:داستان فیلم در مورد کارآگاه -روانشناسی به نام "الکس کراس" است که با نقطه مقابل خودش که یک قاتل سریالی با هست اشنا می شود. این دو به موش و گربه بازی های خودشون ادامه مي دهند تا جایی که مسئله شخصی می شود و الکس خودش رو در لبه ی مرزهای اخلاقی مي بيند..../ي2
برچسب ها: گیشه ، پرفروش ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار