بررسي حوادث چابهار و بروجن، احداث مترو تهران-شمال، تکذيب برگزاري جشن عيد غدير در منزل محمد خاتمي، كليدخوردن مذاکره مستقیم در نيويورك تايمز، مشخص‌شدن وضعيت مهدي هاشمي و پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پي سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجني از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


نشست ويژه كميسيون امنيت ملي براي بررسي حوادث چابهار و بروجن برگزار مي‌شود
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از برگزاري نشست ويژه كميسيون امنيت ملي براي بررسي حوادث چابهار و بروجن طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاري خبر داد.



سفر يک هفته‌اي گروه دوستي پارلماني آلمان به ايران در هفته آينده
رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان از ديدار امروز (يكشنبه) خود با "برند اربل" سفيرآلمان خبر داد و گفت: در راستاي ايجاد ارتباط ما‌بين گروه‌هاي دوستي پارلماني دو کشور، نخستين جلسه با سفير آلمان در ايران در جهت انديشيدن تمهيدات سفر گروه دوستي آلمان به ايران برگزار شد.



احداث مترو تهران-شمال يك ايده قابل بررسي است/ اين طرح در كميسيون مطرح نشده است
عضو كميسيون عمران مجلس با اشاره به طرح احداث مترو تهران- شمال گفت: احداث مترو تهران- شمال يك ايده قابل بررسي است اما مشكلات و موانع اين پروژه صرفا در بحث منابع مالي نبوده و بخشي از آن متوجه مسائل اجرايي است.


با "جمشيد بسم‌الله" اخلالگر بازار ارز برخورد شد
معاون اول رئيس جمهور گفت: به اندازه كافي ارز و كالا در كشور وجود دارد و نيازي به وارد شدن به بحث كوپني شدن كالاها نيست و دولت در اين مورد به خوبي عمل كرده و خواهد كرد.



احتساب مبالغ واریزی شرکتهای بیمه تجاری به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی
با تصویب هیئت وزیران، مبالغی که از سوی شرکتهای بیمه تجاری و اجرای حکم بند(ب) ماده (37) قانون برنامه پنجم توسعه واریز شده یا می شود به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب خواهد شد.



رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند/ماموريت همه دستگاه‌ها براي حل معضل اقتصادي
دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: پيشنهاد من براي حل مشکلات اقتصادي اين است که رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند و اين مهم را در شور بگذارد.



تکذيب برگزاري جشن عيد غدير در منزل محمد خاتمي
يک منبع آگاه نزديک به خاتمي گفت: علي‌رغم شايعات منتشر‌شده در برخي از سايت‌هاي خبري برگزاري جشن عيد غديرخم با حضور برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب در منزل محمد خاتمي صحت ندارد.



تروریست‌های مزدور بدانند سرنوشت شوم صدام‌ها و عبدالمالک‌ها برایشان مقدّر است
اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كشور ضمن محكوم خواندن حادثه تروريستي روز جمعه در چابهار بيانيه‌اي را صادر كرد.



لزوم ورود متخصصان كشور براي شناسايي استراتژي دشمن در جنگ نرم
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به شرايط فعلي تمامي نيروهاي متخصص کشورمان بايد در راستاي شناسايي استراتژي و تاکتيک‌هاي دشمن در عرصه جنگ نرم وارد عمل شوند.



چرا نیویورک تایمز عملیات روانی درباره 'مذاکره مستقیم' را کلید زده است؟
مقاله نیویورک تایمز طوری نوشته شده که گویی کسانی بدون جلب موافقت نهایی رهبر معظم انقلاب با آمریکا درباره مذاکرات مستقیم توافق کرده‌اند.



خبر روزنامه نیویورک تایمز درباره مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا در تهران و واشینگتن تکذیب شد
گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره توافق ایران و آمریکا برای مذاکره دو جانبه درباره موضوع هسته‌ای هم در واشینگتن و هم در تهران تکذیب شد.



بازديد از زندان مقررات و ضوابط خود را دارد/ احمدي نژاد تنها رئيس جمهور درخواست کننده بازديد از اوين
حجت‌الاسلام و المسلمین محسني اژه‌اي گفت: بازديد از زندان مقرراتی دارد و طبعا باید از طریق ضوابط عمل کرد و همه به‌ویژه مسئولان عالی باید ملتزم به قوانین باشند.



سه‌شنبه وضعيت "مهدي" پس از يك ماه بازجويي مشخص مي‌شود
وكيل مهدي هاشمي گفت: با گذشت يك ماه از بازجويي هاي مهدي، سه شنبه اين هفته وضعيت وي مشخص مي‌شود.وكيل مهدي هاشمي گفت: با گذشت يك ماه از بازجويي هاي مهدي، سه شنبه اين هفته وضعيت وي مشخص مي‌شود.


رهبر معظم انقلاب کشته‌شدن جمعی از دانش‌آموزان دختر در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی جان‌باختن جمعی از دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن را که در پی سانحه واژگونی اتوبوس رخ داد، تسلیت گفتند.
انتهاي پيام/س2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار