مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:گذشت آن زمان که آمريکا عطسه مي‌کرد و اعراب دچار زکام مي‌شدند! ، ملل آمريکا و اسرائيل تمرينات نظامي مشترک خود را آغاز کردند، وزير كشور عربستان : تدابير امنيتي حجاج ايراني تشديد نشده است و... است

مهمترین عناوین گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است.

خشونت پليس انگليس عليه تظاهرکنندگان: از حمله پليس به خبرنگاران با سگ تا... + تصاوير

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/448767_669.jpg

هزارن نفر از مردم انگليس با برگزاري تظاهرات در شهر لندن، خشم خود را از کاهش هزينه‌ها و سياست‌هاي رياضتي دولت اين کشور اعلام کردند؛ اقدامي که بار ديگر با خشونت پليس در اين کشور مدعي حقوق بشر مواجه شد.

گذشت آن زمان که آمريکا عطسه مي‌کرد و اعراب دچار زکام مي‌شدند!
روزنامه کويتي الجريده تاکيد کرد: امروز آمريکا جايگاه خود را در بين عربها از دست داده است.

دستور بازداشت و بلوکه شدن اموال شفيق صادر شد

دقايقي پيش رسانه هاي مصري از صدور حکم بازداشت و مسدود شدن اموال براي احمد شفيق آخرين نخست وزير رژيم حسني مبارک وممنوع الخروج شدن سه تن از دخترانش خبر دادند.

ملل آمريکا و اسرائيل تمرينات نظامي مشترک خود را آغاز کردند

 سخنگوي ارتش اسرائيل امروز يکشنبه از آغاز تمرينات نظامي مشترک با امريکا خبر داد.

دمشق فهرست تروریستها را به سازمان ملل داد

نماینده سوریه فهرست اسامی 108 تن از عناصر مسلح بیگانه را که در این کشور به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی دستگیر شده اند، به شورای امنیت داد.

اخضر ابراهيمي: طرف‌های درگیر در سوریه با پیشنهاد آتش‌بس در روز عید قربان موافقت کردند "اخضر ابراهيمي" فرستاده مشترك سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در سوريه، پس از ديدار با بشار اسد در نشست خبري خود اعلام کرد همه طرف‌های درگیر در سوریه در دیدار با من در دمشق، با پیشنهاد آتش‌بس در این کشور در روز عید قربان موافقت کردند.

توافق بغداد و اربيل براي حل بحران سياسي

 رييس فهرست اتحاد ملي عراق در ديدار با هيات سياسي کردستان عراق بر توافق نظر بغداد و اربيل در خصوص حل بحران سياسي در کشور تاکيد کرد.

وزير كشور عربستان : تدابير امنيتي حجاج ايراني تشديد نشده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/450800_422.jpg

 وزيركشور عربستان اعلام كرد ایران در زمینه همکاری با وزارت حج عربستان در 'انجام مناسک حج در فضایی بدون تنش' قول مساعد داده و تدابیر امنیتی برای زائران ایرانی تشدید نشده است .

اولين جلسه پارلمان پس از انتخابات در گرجستان
 پارلمان گرجستان براي نخستين بار پس از پيروزي ائتلاف بيدزينا ايوانيشويلي در انتخابات، در ساختمان جديد خود در استان کوتائيسي تشکيل جلسه داد.

کشته شدن 40 نفر از اعضاي پ ک ک توسط نيروهاي ترکيه

 نيروهاي امنيتي ترکيه طي 5 روز گذشته در استان حکاري در جنوب شرق اين کشور، 40 نفر از اعضاي حزب کارگران کردستان را موسوم به پ ک ک کشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار