سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت امام زادگان بخش جعفریه بیان کرد: تجلیل از امام زادگان تنها بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه نیست، مردم نیز باید در این زمینه ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین زارع زاده در همایش بزرگداشت امام زادگان بخش جعفریه با اشاره به سوره کوثر و شان نزول این سوره، اظهار داشت: تجلیل و گرامیداشت امام زادگان مورد تائید و تاکید خداوند متعال است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تکریم و بزرگداشت امام زادگان، خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم مزد رسالت خود را مودت نسبت به خاندانش دانسته است و باید توجه داشت که مودت به معنای عشق ورزی و عشق ورزی به معنای تبعیت محض از معشوق است.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام زادگان مایه عزت دین مبین اسلام و امت اسلام هستند، اعلام کرد: در راس هر دادخواهی و قیام بر علیه ظلمی، امام زادگان می درخشند و سرلوحه هرگونه اقدام برای رضای خداوند و دوری از طاغوت بوده اند.
وی در ادامه افزود: برخی از امام زادگان استان قم با توجه به نسبت آنها با اهل بیت علیهم السلام، بسیار غریب واقع شده اند و باید مورد تجلیل و معرفی قرار گیرند و این امر تنها اختصاص به سازمان اوقاف و امور خیریه ندارد و مردم نیز باید در زمینه تکریم و بزرگداشت امام زادگان ورودیدا کنند./س
برچسب ها: قم ، تجلیل ، امامزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.