رئیس کل دادگستری استان اردبیل آمار کادر قضایی این استان را کمتر از میانگین کشوری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی امروز در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان نیر گفت: در عین کمبودهای کادر قضایی و اداری و سایر مشکلات، دادگستری اردبیل جزو چند استان برترکشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای و وضعیت پروژه های عمرانی در حال ساخت دادگستری در استان و نیازمندیهای موجود، از برنامه ریزی برای حل کمبودها و مشکلات در این خصوص طی آینده ای نزدیک خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: با وجود این معتقدیم همت و تلاش و یکدلی می تواند بر مشکلات و کمبودها فایق آید که خوشبختانه با دستاوردهای به دست آمده طی سالهای اخیر توسط دستگاه قضایی استان، این مهم به اثبات رسانده ایم.

رضایی به موفقیتهای اخیر در افزایش صلح و سازش در پرونده های قضایی استان اشاره کرد و گفت: تقویت شوراهای حل اختلاف، مبارزه با موادمخدر، کاهش جمعیت کیفری زندانیان و کاهش اطاله دادرسی و نزدیک تر شدن اوقات رسیدگی به پرونده ها از دستاوردهای دادگستری این استان بوده است.

 

به گفته وی ساختمان دادگستری شهرستان نیر در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر با زیربنای حدود هزار و 780 مترمربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 130 میلیون ریال در طول دو سال تکمیل و به بهره برداری رسیده است./س
 

 

برچسب ها: اردبیل ، آمار ، کادر ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.