گريم شخصيت‌ها در سريال‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و گريم امين حيايي بازيگر معروف سينما در سريال كلاه پهلوي تعجب همگان را برانگيخته و ذهن مخاطبان را با خود همراه كرده است.

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران، جداي از نکات قابل توجهي که در مستندات تاريخي، محتوا، انتخاب بازيگران،‌ شيوه برقراري ديالوگ و ... سريال "کلاه پهلوي" وجود دارد، طراحي چهره، لباس و دکور آن هم جالب توجه است.

در سريال كلاه پهلوي كه در دوره بيست ساله تاريخي پيش مي‌رود و تغيير  و تحول جالبي روي چهره و شخصيت آنها روي مي‌دهد. نکته قابل توجه در اين سريال، گريم‌هاي متفاوت روي صورت امين حيايي است که سير تکاملي شخصيت و جايگاه او را در هفت مرحله به تصوير مي‌کشد.



بر اساس اين گزارش؛ مهين نويدي،  طراح چهره‌پردازي ا ين سريال قصد دارد قصه تغيير شخصيت‌ها را لو ندهد. با اين حال نکات جالب و قابل توجهي درباره گريم بازيگران اين سريال وجود دارد که قطعا دانستنش براي همه جالب است. مهين نويدي، از سال 64 به عنوان مجري گريم کارهايي مثل "امير کبير" و "هزار دستان" کارش را شروع کرد و تا به حال سابقه چهره‌پردازي بيش از 60 فيلم سينمايي و سريال‌هاي تاريخي مثل "در چشم باد" و "يک مشت پر عقاب" را داشته است.



*هفت گريم متفاوت براي سورتچي ساده

به نظر مي‌رسد گريم امين حيايي يكي از گريم‌هاي جالب اين سريال باشد. حتي چند سال قبل از شروع پخش "کلاه پهلوي" صحبت‌هايي راجع به نوع گريم امين حيايي در اين سريال بيان مي‌شد. آن طور که در خبرهاي مختلف به گوش مي‌رسيد، حيايي با نقش کريم سورتچي در ابتداي سريال به مخاطب شناخته مي‌شود، تا پايان سريال، شش گريم متفاوت خواهد داشت. با اينکه مهين نويدي، تمايل زيادي ندارد تا راجع به ريزه‌کاري‌هايي اين گريم صحبت کند اما حداقل براي ما روشن مي‌کند که حيايي در کل کار هفت گريم دارد، نه شش‌تا! البته خودش مدام تکرار مي‌کند که بهتر است مردم کم کم با اين گريم‌ها جلو بروند، فقط مي‌گويد: «من خودم واقعا از گريم زياد در کارها خوشم نمي‌آيد اما در مورد شخصيت امين حيايي در "کلاه پهلوي" واقعا قصه مي‌طلبد که کريم سورتچي، با گذشت زمان درشخصيت‌هاي مختلف قرار بگيرد.»



اين پيشنهاد نويدي بود که حيايي به مرور زمان با توجه به مقام‌هاي مختلفي که کسب مي‌کند، گريمش هم متفاوت شود: «فکرم را با آقاي دوري در ميان گذاشتم و گفتم بهتر است حالا که اين شخصيت کم کم تغيير فرم وشخصيت پيدا مي‌کند، گريمش هم تغيير کند. او هم پذيرفت.»

منبع: روزنامه هفت صبح

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
elnaz pirmohammadi
۲۳:۰۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۱
در واقع نظر من اینه که سریال کلاه پهلوی سریال خوبیه و من هر جمعه به پای تلویزیون برای تماشای این سریال مینشینم.با تشکر!!!