سازمان سينمايي به دليل دوري از شعار زدگي و تبليغات براي خود از اطلاع رساني در خصوص فعاليتش اجتناب مي كند.

احمد نجفي عضو شوراي عالي سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان سينمايي به عنوان يك سازمان نوپا از سوي رياست جمهوري از معاونت به سازمان ارتقا يافته است و براي حصول نتيجه در يك شرايط‌ آرام نياز به زمان دارد.
وي ادامه داد: سازمان سينمايي پيرو مصوبات شوراي عالي سينما در حال سازمان بندي است البته روند كنوني را طي مي‌كند ولي به دليل توانمندي نويد خوبيي را براي سينما به ارمغان خواهد آورد و سازمان سينمايي اكنون با توجه به قرارگيري در فشار اقتصادي و نرسيدن بودجه لازم اقدامات خوبي را انجام داده است.
عضو شوراي عالي سينما عنوان كرد: سازمان سينمايي به خاطر شايعه پراكني و لجاجت برخي افراد دنباله رو اهداف سياسي با مشكلاتي روبرو است كه شايد از نبود اطلاع رساني كافي در مورد سازمان سينمايي و عملكرد آن نشات مي گيرد و سازمان سينمايي نيز دليل اين نبود اطلاع رساني را شعاري ساختن اهداف و تبليغات در خصوص سازمان سينمايي عنوان مي كنند.
نجفي تصريح كرد: برخي ها با هدف ايجاد شرايط سخت براي سازمان سينمايي پاي همه كس از جمله مجلس، سازمان تبليغات و ... را به سينما باز كرده اند و كار كردن در اين جو سنگين جسارت و قدرت بالايي را مي طلبد كه سازمان سينمايي هر دوي آن را  دارد.
وي اظهار داشت: خانه سينما هيچ دستاوردي به جز برپايي جشن ساليانه آن هم هر بار با مشكلات بسيار براي سينما نداشته است عده اي در خانه سينما با ايجاد تشديد خواهان لطمه زدن به سينما هستند و اين افراد در خانه سينما از نظر آينده نگري براي سينما و ارتقا خانه سينما داراي سابقه كاري نيستند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار