جامعه ی هنری کشور باید با توجه به اقدامات ضد ایرانی اخیر غرب با هدف قرار دادن نقاط ضعف با شدت بیشتری نسبت به گذشته به مقابله بپردازند.

سید علیرضا سجاد پور ؛معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی بصری سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: ساخت فیلم " آرگو" به دنبال دشمنی های غرب در این مقطع زمانی برای تداوم تحریم ها و خصومت ها علیه ایران صورت گرفته است و آنان سربازان فرهنگی خود را برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران به کار گرفته اند.
وی ادامه داد: مدیران،  سیاست گذاران و منتقدان ما باید در عرصه ی فرهنگ همه توجه خود را به حفظ منافع ملی معطوف کنند و در جهت تقابل با حرکت دشمنانه ی آنان به پیدا کردن نقاط ضعف غرب بپردازند.
معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی سازمان سینمایی، عنوان کرد: ما به شدت اولویت کارهای خود را به حمایت از آثار متقابل با حرکت های غرب اختصاص داده ایم و در خط تولیدات ما آثار چون " جعبه سیاه" و "سی سه روز" و .. به چشم می خورد که همه در جهت تقابل با حرکت های خصمانه غرب برآمده اند.
سجادپور تصریح کرد: ما و طیفه‌ی از هنرمندان همه ی تلاش خود را برای مقابله با غرب به کار خواهیم بست و به طور قطع هر چقدر فشار و دشمنی آنان بیشتر شود ما نیز با قدرت و شدت بیشتری برخورد خواهیم کرد./ص
برچسب ها: آرگو ، سینما ، جامعه ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار