بازی تیمهای بسکتبال مهرام و الریاضی روز گذشته با حواشی زیادی همراه بود اما در میان تمام اقدامات لبنانی ها در سالن، هیچ مسئولی از سوی ایران برای اعتراض به شرایط موجود حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که هاکوپ خاجیریان دبیر کل بسکتبال آسیا در تمام رقابتها به خصوص مواردی که در یک پای آن تیمی لبنانی به چشم می خورد، حضور دارد از مشحون رئیس فدراسیون ایران و رئیس فدراسیون غرب آسیا در این رقابتها خبری نیست.اما در گیرو دار نفوذهای دبیر لبنانی آسیا که در بسیاری موارد مشهود است حضور مسئولی از سمت ایران حداقل شرایط را کمی تعدیل می کرد.

به هر حال شنیده می شود رئیس فدراسیون که شب گذشته از سفر خارجی به ایران بازگشته از صبح امروز با تماسهای مختلفی که گرفته سعی در هماهنگی با سفارت ایران در لبنان، وزارت امور خارجه و وزارت ورزش داشته تا امنیت کامل بازیکنان و مسابقه به طور کامل حفظ شود.

مسئولان سفارت ایران در لبنان هم قول داده اند که تمام همکاری های لازم را انجام دهند و پس از رایزنی با لبنانی ها قرار شده تمهیدات ویژه ای برای حفاظت از تیم مهرام در دو بازی امشب و فینال در نظر گرفته شود. سفیر ایران در لبنان نیز طی پیغامی تاکید کرده که حساسیتهای موجود تنها به خاطر انفجارهای لبنان ایجاد شده و هیچ مشکلی برای انجام بازیها وجود نخواهد داشت.

با این شرایط موضوع لغو احتمالی بازی فینال نیز منتفی به نظر می رسد و تنها به احتمال زیاد سالن محل برگزاری مسابقه تغییر خواهد کرد./آق

برچسب ها: هاکوپ ، بسکتبال ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار