کاپیتان تیم ملی بسکتبال که پس از توهینهای ابتدای بازی مقابل الریاضی قصد بیرون رفتن از بازی را داشت گفت: من را از سمت مهرام و یک بازیکن 14 ساله را از الریاضی اخراج کردند، این کار یعنی چه؟!

صمد نیکخواه بهرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد اتفاقات بازی با الریاضی تاکید کرد: مربی حریف در حال دعوا با مهدی کامرانی بود که من توپ را برداشتم تا بازی را شروع کنیم اما سابوتیچ به یکباره هلم داد و جالب است که بعد از این جریان هم من را به همراه بازیکن کم سن و سال روی نیمکت آنها، دیسکالیفه (اخراج ) کردند. این کار چه معنی ای دارد؟

**هاکوپ هر کاری بخواهد، انجام می دهد

وی ادامه داد: هاکوپ خاجیریان دبیر کل آسیا چند سالی است که هر کاری انجام می دهد، اما متاسفانه مشکلات داخلی فدراسیون ما با باشگاهها باعث می شود که کاری در مقابل این حرکات انجام ندهند. هاکوپ از میان تماشاگران آمده و می گوید: اگر بازی نمی کنند به آنها باخت فنی دهید. مسئول برگزاری یا هر سمت دیگری حق چنین کاری را ندارد، این کار ناظر بازی است.

**بی احترامی به سرودمان را تحمل نمی کنیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال اشاره می کند: اگر جایی زمان نواختن سرود کشورم بی احترامی انجام گیرد من حاضر به ایستادن در آن نیستم. سرمربی تیم هم ما را مجبور به بازی بعد از این اتفاق کرد اما من هنوز هم ناراحتم. چرا باید به کسانی احترام بگذاریم که احترامی برای ما قائل نشدند؟ البته من واقعا هیچ انتظاری از جهت فرهنگی از لبنانی ها ندارم اما این همه مسابقه بین المللی رفته ایم و زمان نواختن سرود یک کشور همه با ایستادن و سکوت احترام را رعایت می کنند.

**کارشان برنامه ریزی شده بود

سرمربی حریف اعتقاد داشت که ابتدا صمد و مهدی هل دادن را شروع کرده اند که صمد در جواب این حرف گفت: خب معلوم است که مربی آنها نمی گوید من هر دو بازیکن آنها را زدم. اینها از قبل برای چنین شرایطی برنامه ریزی داشتند.

**سالنشان در حد لیگ ایران هم نیست

وی ادامه می دهد: اصلا نمی دانم چطور لبنانی ها میزبانی گرفتند؟ سالن که در حد لیگ ایران هم نیست. برای رفت و آمدمان هم که یک مینی بوس کوچک در نظر گرفته اند و در نهایت با گرفتن میزبانی مسابقات هیچ تیمی حاضر به شرکت در آن نشده است.

بازیکن مهرام تاکید کرد: اگر زد و بندی در کار نباشد چه کسی این داوران را برای چنین بازی ای دعوت می کند؟ مگر آسیا فقط همین سه داور قزاق را دارد؟! اصلا بسکتبال قزاقستان کجاست؟ این داوران تا به حال در هیچ مسابقه مهم بین المللی سوت نزده اند. در غرب آسیا هم با حضور این نفرات جنجال درست شد. حداقل باید یک بازی را درست قضاوت کنند که به آنها بازی مهم دیگری بدهند.

**از اختیارات دیکتاتوری هاکوپ کم کنند

صمد گفت: امیدوارم که محمود مشحون رئیس فدراسیون که در غرب آسیا هم ریاست را برعهده دارد به نوعی برای کم کردن دیکتاتوری هاکوپ در بسکتبال آسیا اقدام کند. به هر حال نمی توان که با این وضع میزبانی گرفت، این حرکات را انجام داد و بدون این که کسی چیزی بگوید میزبانی جام ملتهای سال بعد را نیز به این کشور داد. اگر سال بعد شرایط همین باشد تیم ملی به هیچ نتیجه ای نمی رسد./آق

برچسب ها: بسکتبال ، بهرامی ، الریاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار