بازي تيم هاي بسكتبال پتروشيمي بندر امام و شانفيل لبناني در شرايطي برگزار شد كه فدراسيون غرب آسيا به دليل پخش نشدن مستقيم مسابقه قصد لغو بازي را داشت اما با وساطت محمود مشحون، رييس فدراسيون اين مشكل حل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، يكي از مشكلات ميزباني ايران در مسابقات آسيايي پخش مسقتيم بازيها است كه فدراسيون بسكتبال غرب آسيا نيز روي اين موضوع دست گذاشته و حتي قصد لغو ديدار پتروشيمي، شانفيل را داشت.

در حالي كه 2 تيم ايراني و لبناني بازي بسيار مهمي را در روز 24 بهمن در پيش داشتند ديدار سوپر ليگي 2 تيم پويا تهران و حفاري اهواز به اين مسابقه ترجيح داده شد و همين موضوع باعث شد هاكوپ خاجيريان كه مليت لبناني هم دارد فشارهايي را براي لغو اين ديدار به ماهشهري ها و فدراسيون وارد كند اما شنيده مي شود با تهديد مشحون به كناره گيري تيم هاي ايراني از مسابقات غرب آسيا اين بازي برگزار شد.

اما از سوي ديگر تيم هاي مهرام و ذوب آهن نيز هفته آينده ميزبان آدامكي والمتحد در ديدار برگشت مرحله يك چهارم نهايي غرب آسيا هستند كه به نظر مي رسد اين 2 بازي هم پخش نخواهد شد و بايد ديد مسئولان آسيايي چه برخوردي در مقابل اين بازيها خواهند داشت.

گفتني است، با توجه به امكانات كم براي پخش مستقيم در سالن هاي شهرستان ها امسال صدا و سيما بيشتر به پخش مسابقات در سالن آزادي تهران پرداخت./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار