وزارت امور خارجه روسيه امروز شنبه اعلام کرد انفجار تروريستي ديروز در لبنان نشان دهنده لزوم متوقف کردن نيروهاي مخربي است که تلاش مي کنند خاورميانه را به آشوب بکشند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ايتارتاس، وزارت خارجه روسيه در بيانيه اي اعلام کرد: «ما به خانواده هاي قربانيان اين جنايت شنيع تسليت مي گوييم و براي افراد زخمي، آرزوي بهبودي مي کنيم. ما اين اقدام تروريستي وحشيانه را به شدت محکوم مي کنيم. عوامل و طراحان (اين انفجار) بايد شناسايي و مجازات شوند».

روسيه همچنين همبستگي خود را با لبنان و حمايت قاطعانه خود را از حاکميت، استقلال، تماميت ارضي، وحدت و ثبات اين کشور براساس گفتگوي لبناني ها و با در نظر گرفتن منافع همه گروه هاي سياسي و مذهبي اين کشور، ابراز کرد.

وزارت خارجه روسيه خاطر نشان کرد: «آن چه که اتفاق افتاد، يک بار ديگر بر نياز فوري به متوقف کردن نيروهاي مخربي تاکيد داشت که تلاش مي کنند خاورميانه را به آشوب بکشند، تخم نفرت بين کشورهاي همسايه در منطقه و نمايندگان گروه هاي مذهبي مختلف اين کشور بکارند».

يک خودروي بمب گذاري شده روز جمعه در منطقه عمدتا مسيحي نشين اشرفيه در مرکز بيروت منفجر شد که براساس گزارش رسانه ها، هشت تن از جمله ژنرال وسام الحسن رئيس دستگاه اطلاعاتي نيروهاي امنيت داخلي لبنان بر اثر آن کشته و حدود صد تن ديگر نيز زخمي شدند.

برچسب ها: انفجار ، بیروت ، روسیه ، محکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار