بهترین بورس های مانتو در مناطق مختلف تهران را بشناسيد

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران خرید و انتخاب مانتو در شهری مثل تهران که هر گوشه آن پر است از مراکز خرید و فروشگاه های زیاد کار چندان سختی نیست اما همین موضوع بیشتر اوقات باعث سردرگمی افراد برای انتخاب هایشان می شود.بهترین بورس های مانتو در مناطق مختلف تهران را بشناسيد.

 مرکز

اگر فاصله تان تا خیابان فاطمی یا میدان هفت تیر کم است، بهترین انتخاب برای شما این دو بورس مهم در مرکز شهر است. مهم ترین ویژگی انتخاب این دو بورس تنوع در نوع طراحی، رنگ بندی و قیمت آنهاست. از مانتوهای رسمی و اداری تا انواع مدل های مجلسی در این فروشگاه ها قابل دسترس است. برای خرید یک مانتوی اداری در یکی از این بورس ها می توانید از 25 هزار تومان به بالا هزینه کنید. این قیمت معمولا برای مانتوهای نخی است اما در مورد پارچه های کرپ در این فروشگاه ها از 28 هزار تومان است. بیشترین قیمت اما برای مانتوهایی است که مجلسی  هستند. این مانتوها معمولا از 45 هزار تومان قیمت گذاری شده اند و در بعضی مدل ها به 100 هزار تومان هم می رسند. تقریبا تمام مانتوهای این فروشگاه تولید داخلی هستند

جنوب

مناسب ترین انتخاب در این منطقه مرکز خرید رضا است. حتی اگر مسیرتان از این محل دور باشد دسترسی به آن با یک خط مترو بسیار آسان است. قیمت های مناسب بیشتر فروشگاه ها، این امکان را به مشتری ها می دهد تا با کمترین هزینه خریدشان را انجام بدهند. در این مرکز خرید تعداد انواع مانتوهای مجلسی و اسپورت بیشتر از نمونه های رسمی و کارمندی است.  برای انتخاب مانتوهای قیمت پایین بهتر است کمی صبور باشید و به فروشگاه های مختلف سر بزنید چرا که کیفیت های مختلف از این نوع لباس ها تقریبا در تمام فروشگاه ها دیده می شود.

شمال

این فرضیه درست نیست که در شمال شهر نمی توانید لباس های ارزان قیمت خریداری کنید. مرکز خرید قائم و فروشگاه های نزدیک به آن مناسب ترین مکان با توجه به منطقه است. در این مرکز خرید می توانید برای بودجه ها و سلیقه های مختلف مانتو خریداری کنید. بهتر اگر قصد انتخاب مانتوهای اسپورت یا مجلسی را دارید به این مکان بیایید چرا که مانتوهای رسمی و اداری جایی در این فروشگاه ها ندارد. مهم ترین نکته انتخاب مانتو در مرکز خرید قائم تنوع رنگ و کیفیت مانتوها است موضوعی که نمی توان به سادگی از آن گذشت. 

برچسب ها: بورس ، مانتو ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
متشکرم از تلاش های شما
آخرین اخبار