حضور نماينده احمدي‌نژاد براي پاسخ‌گويي به سوال نمايندگان، درخواست غرامتب راي قطع پخش برنامه‌هاي صدا و سيما از ماهواره هاتبرد، ابلاغ تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی سال 1392 از سوي رئيس‌جمهور،‌ تبيين آسيب‌هاي ورود زودهنگام به عرصه انتخابات و انجام عمليات انتحاري ناكام در چابهار/ شهادت 2 نيروي بسيجي از مهم‌ترين عناوين امروز (جمعه) سرويس سياسي بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (جمعه 28مهرماه) به شرح زير است:

امکان پس گرفتن امضای طرح سوال از رئیس‌جمهور وجود ندارد/ حضور نماينده احمدي‌نژاد براي پاسخ‌گويي


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در تبصره 2 ماده 196 مقرر شده است پس از ارسال سوال یا سوالات برای رئیس جمهور کاهش امضاها سبب خروج از دستور کار نمی‌شود و پس از ابلاغ کتبی طرح سئوال به رئیس جمهور، امکان پس گرفتن امضا از این طرح وجود ندارد.

پورمختار مطرح كرد: درخواست غرامت و شكايت به ديوان لاهه براي قطع پخش برنامه‌هاي صدا و سيما از ماهواره هاتبرد


رئيس كميسيون اصل 90 گفت: ايران بايد از طريق ديوان بين‌المللي لاهه و همچنين كميسيون اروپا درباره قطع پخش برنامه‌هاي صدا و سيما از ماهواره هاتبرد اقامه دعوي كند.

لاهوتي خبر داد: احتمال منتفي شدن استيضاح خليليان دور از ذهن نيست


نماينده مردم لنگرود در مجلس از احتمال منتفي شدن طرح استيضاح صادق خليليان، وزير جهاد كشاورزي خبر داد.

ابلاغ تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی سال 1392 از سوي رئيس‌جمهور


تغییرات اعمال شده در تقویم رسمی کشور برای سال 1392 هجری شمسی از سوی رئیس جمهور و رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد.

آيت‌الله خاتمي هشدار داد: برنامه دشمنان براي تشديد فشارها تا انتخابات رياست‌جمهوري با هدف تغيير ساختار نظام


امام جمعه موقت تهران گفت: تشديد فشارها تا انتخابات آتي رياست جمهوري از جمله برنامه‌هاي دشمنان براي تغيير در ساختار نظام خواهد بود اما هواداري مردم از انقلاب و نظام هواداري اعتقادي است و خواهد بود و به فضل خدا به اهداف شوم خود با حضور به موقع مردم نخواهند رسيد.

تبيين آسيب‌هاي ورود زودهنگام به عرصه انتخابات

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: ورود زودهنگام باعث ايجاد چالش، تنش و ايجاد دسته‌بندي‌هاي سياسي نامناسب خواهد شد که باعث مي‌شود اظهارات سياسي افراد بوي تخريب و تهديد و يا تعريف و تمجيد به خود بگيرد که هر دو مخرب است.

حجت‌الاسلام آشتياني: مردم نقش بسزايي در شناسايي افراد باکفايت جهت حضور در انتخابات دارند/ افراد سست‌عنصر را بشناسيد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مردم مي‌توانند افراد باکفايت را مورد شناسايي قرار داده و اگر تشخيص دادند فردي صلاحيت ورود به انتخابات دارد از وي براي حضور، دعوت به عمل آورند.

طلا: "عدالت اجتماعی" و "مشکلات اجرایی" ضرورت اصلاح قانون انتخابات را ایجاب می‌کند

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامی با بیان اینکه "عدالت اجتماعی" و "مشکلات اجرایی" ضرورت اصلاح قانون انتخابات را ایجاب می‌کند، گفت: طراحان اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری با انگیزه در حال بررسی این طرح در کمیسیون شوراها هستند.

سردار کاظميني: دشمنان از توان رزمي سپاه درس عبرت بگيرند


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: دشمنان از توان رزمي بسيار خوبي که سپاه محمدسول الله به نمايش گذاشته است درس عبرت بگيرند.

سردار نقدي: صدها پهپاد در 25 مدل مختلف با سيستم‌هاي جديد پرواز خواهند كرد/ مردم در انتخابات به افراد سازشكار با آمريكا راي نمي‌دهند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: رژيم صهيونيستي كه با پرواز يك پهپاد در آسمان‌هايشان فرمانده عزل مي‌كنند و حدود يك هفته به كما مي‌روند بايد خودشان را آماده كنند براي روزي كه صدها پهپاد با 25 مدل مختلف با سيستم‌هاي جديد بر روي آسمان‌هايشان پرواز خواهد كرد كه نتوانند آن‌ را مهار كنند.

انجام عمليات انتحاري ناكام در چابهار/ شهادت 2 نيروي بسيجي

فردي مجهز به کمربند انتحاري در چابهار با فاصله چند صدمتري از مسجد امام حسين(‌ع‌) اين شهر مبادرت به انفجار کمربند انتحاري خود كرد.

دستمال‌چي: جمهوري اسلامي ايران به دنبال راه حل سياسي بحران سوريه

يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: برخي تلاش مي‌کنند که اتحاد داخلي را در سوريه خدشه‌دار کرده و دشمناني نيز از بيرون خواهان بر هم زدن آرامش در اين کشور هستند لذا سوريه تا به حال به هيچ کدام از آنها اجازه دخالت در يکپارچگي داخلي خود را نداده‌ است.

مقاومت اسلامي اجازه نخواهد داد تا سوريه جولانگاه نظاميان آمريكايي باشد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمريكا خود عامل اصلي بحران‌ در خاورمیانه بوده و براي دستيابي به اهداف خود تلاش کرده، اما مقاومت اسلامي اجازه نخواهد داد تا سوريه جولانگاهي ديگر براي نظاميان آمريكايي باشد.

عليرضا مهري: 84 درصد دانشگاه‌هاي كشور با گرفتن پول و هزينه اداره مي‌شوند

دانشجوي كارشناسي نفت دانشگاه تهران درباره مساله دانشجويي پولي گفت: تنها 16 درصد از دانشگاه‌هاي كشورمان، دولتي هستند و 84 درصد آنها با گرفتن پول و هزينه اداره مي شوند،‌لذا توجيه جلوگيري خروج دانشجويان از كشور براي تاسيس دانشگاه پولي، مناسب نيست.

گزارش/"همجنس‌بازي" شاه کليد محکوميت ايران در گزارش هاي حقوق بشري "احمد شهيد"

احمد شهيد كه به منظور تهيه گزارش هيچ زحمتي براي مطالعه دقيق وضعيت حقوق بشر در ايران به خود نمي‌دهد، پيش از ارائه گزارش به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل متحد، آن را در اختيار رسانه‌هاي نظام سلطه از جملهBBC قرار مي‌دهد؛ چنانكه طي اواخر مهرماه سال جاري سومين گزارش خود را قبال از ارائه به كميسيون، در BBC منتشر و گزارش دوم نيز در همين زمينه باز هم دراختيار اين شبكه قرار گرفت! اما سوال اينجاست كه چرا يك گزارشگر سازمان ملل كه بايد كاملا بي‌طرفانه مسايل را ارزيابي و ارائه كند، گزارش‌هاي خود را پيش از ارائه به كميسيون، در BBC منتشر مي‌كند؟

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار