اعضاي سراي روزنامه نگاران ايران بيانيه اي در محكوميت قطع شبكه هاي برون مرزي صدا و سيما منتشر كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعضاي اين مركز در بيانيه خود به رسالت جهاني خبرنگاران براي بيداري افكار عمومي اشاره كرده و آورده اند صاحبان زر و زور با ابزار سلطه و ستم بنگاه هاي دروغ پراكني درصدد قبل واقعيت برمي آيند و زماني كه چهره واقعي اين رسانه ها بر مردم آشكار مي شود مي كوشند از هر مسير ممكن راه انتشار اخبار راستين و دستيابي مردم جهان را به اين اطلاعات ناب ببندند تا دروغ بودن شعارهايشان فاش نشود.
در اين بيانيه مشترك اصحاب رسانه آورده اند اين اقدام نظام سلطه در مسدود سازي جريان آزاد اطلاعات و قطع شبكه هاي ايراني ريشه در اسلام ستيزي آنان دارد و حاكي از نگراني آنان از نفوذ فزاينده بيداري اسلامي در جهان است. حركتي جهاني كه رسانه هاي ايراني در انعكاس اخبار و اطلاعات آن بسيار خوب عمل كرده اند.
در اين بيانيه آمده است: اقدام لابي صهيونيستي در مقابله با رسانه هاي آزاديخواه و عزتمند ايران اسلامي روشن ترين گواه اين واقعيت است كه آزادي بيان در غرب جز شوخي و مدعاي دروغ نيست.
اين روزنامه نگاران و خبرنگاران در پايان بيانيه خود با محكوم كردن اين اقدام اطمينان داده اند اعمال محدوديت بر رسانه هاي ايران مانند گذشته مايه توفيقات بيشتر براي اين رسانه ها خواهد بود تا از طريق بومي سازي تجهيزات خود درصدد رساندن پيام رساي اسلام و آزادگي به مردم جهان برآيند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.