به میمنت سفر مقام معظم رهبری و با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه 58 پروژه فنی صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی روز گذشته به بهره بردری رسید .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ، معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا وسیما در مراسم بهره برداری از این پرژه ها گفت : این پروژه شامل بهره برداری از 8 ایستگاه تلویزیونی دیجیتال ،احداث و راه اندازی 16 ایستگاه تلویزیونی 4 کاناله و نصب و راه اندازی 22 ایستگاه تلویزیونی 4 برنامه ای ، بهره برداری از استودیو مجازی و 11 پروزه فنی دیگر می باشد .

علی عسگری افزود: خراسان شمالی به عنوان اولین استان کشور است که با بهره برداری از 8 ایستگاه تلویزیونی دیجیتال ظرفیت پوشش آن از 51 دصد به بیش از 61 درصد رسیده است .

وی خاطر نشان کرد :با بهره برداری ازاستودیو مجازی مرکز خراسان شمالی این استان دومین استان کشوراست که می تواند ازاین تکنولوژی زیبا و پیشرفته بهره ببرد.

وی خاطر نشان کرد :برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر 33ملیارد و 890 میلیون ریال هزینه شده است .

احمد مهدوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به خیرات و برکات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: با بهره برداری از ایستگاه های دیجیتال بیش از 174 هزار نفر تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرارگرفتند .

وی افزود : با ساخت و راه اندازی16 ایستگاه تلویزیونی جمعیتی بالغ بر 7هزار و 220 نفر از پوشش شبکه های3،2،1 واستانی خراسانشمالی بهره مند شدند .

وی خاطر نشان کرد: با نصب و راه اندازی 22 مبدل تلویزیونی 4 برنامه ای بیش از8 هزار و 260 نفراز مردم استان ازکانال های 3،2،1 و استانی برخوردار شدند./س .

برچسب ها: بهره برداری ، پروژه ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.