نخستین دیدار از سری مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور امروز میان 2 حریف قدیمی پیکان و سایپا در خانه والیبال تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری این دیدار؛ در این دیدار که به نوعی به نبرد تجربه ها شبیه بود بازیکنان جوان نارنجی پوش سعی کردند با انگیزه بالا مقابل حریف قدیمی و قدرتمند خود ظاهر شوند. پیکانیها هم که امسال به گونه ای یارگیری کرده اند که یادآور پیکان قهرمان را در اذهان تداعی میکند. در ست نخست جاگیریهای مناسب نارنجی پوشان در مقابل حملات و سرویسها بی نقص پیکانیها حاکی از آن بود که آنها در نبود بازیکنان نامی خود بازهم به دنبال رسیدن به عناوین مطلوب در جدول رده بندی هستند. ست نخست بازی با پوئن نزدیک 27 بر 25 به نفع خودروسازان به پایان رسید و آنها نشان دادند که در موقعیتهای حساس میتوانند با بهره هگیری از تجارب خود بازی را به نفع خود به پایان رسانند.

در ست دوم بازی ترکیب تیمها دست نخورده ماند. مهدی بازارگرد در تیم پیکان به عنوان قطر پاسور چپ دست با آبشارهای بدون نقص خود در این ست خط دفاعی حریف را متزلزل کرد. وی در کنار جواد محمدی نژاد مقابل توپهای حریف دفاع مستحکمی را تشکیل داده بود. در میان نارنجی پوشان محمدرضا سلیمانی و پوریا فیاضی هم به همراه دیگر هم تیمی های خود به دنبال امتیاز آوری برای سایپا بودند. اشتباهات فردی برخی بازیکنان سایپا در این ست باعث از دست دادن موقعیت بازی شد. و در نهایت نارنجی پوشان این ست را هم با نتیجه 27 بر 25 واگذار کردند.

در ست سوم هم باز این پیکانیها بودند که برای رسیدن به یک برد 3 امتیازی از همه توان و قدرت خود استفاده کردند. نارنجی پوشان که در ابتدای این ست به گونه ای بازی کردند که انگار انگیزه خود را برای برد از دست داده بودند و نتوانستند به مانند ستهای اول و دوم مقابل پیکانیها خود نمایی کنند. اما پس از واگذاری چندین پوئن به خود آمده و باز هم برای خودرو سازان به مثابه یک حریف جدی عمل کردند.در رالی های بوجود آمده در این ست بازهم این تجربه خودروسازان بود که به کمک آنها آمده و امتیازآوری می کردند. این ست هم با پوئن 26 بر24 به نفع خودرو سازان به پایان رسید./آق
برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار