عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: ورود زود هنگام به فضاهاي انتخاباتي کشور را از حالت ثبات و آرامش خارج مي‌کند و به سمت هيجانات انتخاباتي پيش مي‌برد.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه انتخابات نزديک نيست ولي برخي از همين حالا وارد اين عرصه مي‌شوند که اين مسئله را تاييد نمي‌کنيم، زيرا هر چيزي بايد در جاي خود و وقت خود انجام شود، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ورود زود هنگام به عرصه انتخابات به مصلحت کشور نيست.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: ورود زود هنگام به فضاهاي انتخاباتي کشور را از حالت ثبات و آرامش خارج مي‌کند و به سمت هيجانات انتخاباتي پيش مي‌برد.

وي با بيان اينکه هم اکنون جمهوري اسلامي در منطقه در حالت ثبات قرار دارد، افزود: متاسفانه گروه هاي سياسي در کشور ما با يکديگر حليمانه و با بردباري رفتار نمي‌کنند و اين براي کشور مضر است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: اگر شاعبه  تعطيل شدن کارهاي اصلي کشور با ورود زود هنگام به فضاي انتخاباتي بوجود آيد و  دستگاه‌ها اجرايي با اين ورود زود هنگام، ماموريت‌هاي خود را به فراموشي بسپارند، ضربه‌اي جبران ناپذيري براي کشور است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار