مسئول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: فعاليت‌هاي زود هنگام انتخاباتي و تبليغات دروغي که براي تخريب اردوگاه رقيب استفاده مي‌شود اعتماد مردم و مشارکت آنان را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

علي صالحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه سياسيون بايد خود را با نظرات رهبري وقف دهند اظهار داشت: مقام معظم رهبري تاکيد دارند که زودتر از موعد مقرر به فعاليت‌هاي انتخاباتي پرداخته نشود و اين موضوع نشان دهنده اين است که اگر زودتر از موعد مقرر به فعاليت‌هاي انتخاباتي پرداخته شود آسيب‌هاي فضاي جامعه را تهديد خواهد كرد.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه با ورود زود هنگام مقوله فعاليت‌هاي انتخاباتي خوراک رسانه‌هاي غربي را آماده خواهيم کرد افزود: اين رسانه‌ها سعي در وارونه جلوه دادن فعاليت‌هاي انتخاباتي خواهند داشت و  تلاش خود را مضاعف مي‌کنند تا کشور را به حاشيه ببرند.

وي با تاكيد بر اينكه فعاليت‌هاي زود هنگام انتخاباتي باعث سياست زدگي مردم خواهد شد تصريح کرد: فعاليت‌هاي زود هنگام و تبليغات‌هاي دروغي که براي تخريب اردوگاه رقيب صورت مي‌گيرد اعتماد و مشارکت سياسي مردم را تحت الشعاع قرار خواهد داد واين آسيب‌زا است.

صالحي در پايان با اشاره به راهکارهاي مقابله با فتنه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري تاکيد دارند که در همه عرصه‌ها بايد به روز بود يعني اگر فضاي سايبري و نرم افزاري که الان داريم در سال 88 داشتيم شايد فتنه 8 ماه به طول نمي‌کشيد و اگر بخواهيم بر همين ابزاري که الان در اختيار داريم اتکا کنيم قطعا در انتخابات سال 92 به مشکل بر خواهيم خورد پس با به روز بودن مي‌توان به مقابله با حوادثي نظير فتنه سال 88 رفت.
انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، فتنه ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار