فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی اعلام کرد: ایران رکورد شکست ناپذیری خود درخانه مقابل کره جنوبی را حفظ کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی از مسابقات سه شنبه شب انتخابی جام جهانی 2014 آسیا در مورد دیدار تیم های ایران و کره جنوبی نوشت: تیم ایران با این پیروزی توانست رکورد شکست ناپذیری خود را در خانه مقابل کره حفظ کند.

در این بازی که در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران برگزار شد تیم ایران که 10 نفره شده بود توانست با تک گل کاپیتان ˈجواد نکونامˈ در دقیقه 76 با نتیجه 1 بر صفر کره جنوبی را شکست دهد.

شاگردان ˈکارلوس کی روشˈ با این نتیجه نه تنها با کره جنوبی هم امتیاز شدند بلکه رکورد شکست ناپذیری خود در خانه را نیز مقایل این تیم حفظ کردند.

به نوشته سایت فیفا، تیم ایران در دقیقه هشتم از نیمه دوم به دلیل کارت زرد دوم و اخراج ˈمسعود شجاعیˈ مجبور شد 10 نفره به بازی ادامه بدهد اما این اتفاق نیز مانع از حمله های بازیکنان مصمم تیم میزبان نشد.

در دیگر مسابقات دیشب در یک بازی سخت در گروه B تیم عراق 1 بر 2 از استرالیا شکست خورد و عمان در همین گروه 2 بر 1 اردن را مغلوب کرد اما شگفتی این رقابت ها شکست صفر بر یک قطر از ازبکستان در گروه A بود.

بر اساس آماری که سایت فدراسیون بین المللی فوتبال ارایه داده است تیم های ایران و ژاپن محکم ترین دفاع را تا کنون داشته اند به طوریکه در چهار مسابقه قبلی خود فقط یک گل خورده اند./آق
برچسب ها: فوتبال ، فیفا ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار