نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: ایران اسلامی در طول سال‌های اخیر حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است و به پیشرفت‌های بسیاری نیز رسیده است،‌از این رو دور از انصاف است که فقط به نقاط ضعف اشاره شود.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته است به طوری که روند سازندگی در طول سال‌های اخیر با شتاب بیشتری همراه شده است.

وی تصریح کرد: نه ‌تنها در زمان حاضر بلکه در طول سال‌هایی که دشمنان جنگ را به کشورمان تحمیل کرده بودند و در دوران سازندگی کم‌ و ‌بیش پیشرفت داشته‌ایم، به همین دلیل دور از انصاف است که فقط به نقاط ضعف اشاره کرده و از توفیق‌های حاصل شده چشم‌پوشی شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: حتی در زمان بر سر کار بودن دولت‌های وقت، فارغ از هر گونه گرایش‌های سیاسی که داشته‌اند وقوع رویدادهای دلنشین زیادی را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم ولی در زمان خدمت دولت احمدی‌نژاد تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای توسعه و عمران شتاب بیشتری گرفت.

حسینی‌صدر با بیان اینکه باید هر دولتی را نقد کرد، افزود: نه‌تنها در زمان خدمت دولت فعلی بلکه به طور کلی باید نقد و تقدیر از کارها به صورت توام صورت گیرد و این صحیح نیست به دلیل داشتن یک نوع موضع‌گیری مشخص، از انعکاس اقدامات نادرست و مفید خودداری شود.

این نماینده مجلس یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم را انجام کارهای عمرانی گسترده دانست و بیان داشت: در این ارتباط اقدامات گسترده‌ای در نقاط مختلف کشور توسط مسئولان و با همراهی مردم صورت گرفت لذا به معنای واقعی کلمه شایسته تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه از عملکرد، تضمین‌کننده آینده روشن است، اظهار داشت: چنانچه در این راستا گام برداشته شود ناکامی‌ها و موفقیت‌ها به درستی بررسی شده و مقدمات کار برای سال‌های آینده فراهم می‌شود تا امور مختلف بهتر انجام گرفته و چالش‌ها زودتر حل شود./س

برچسب ها: نقد ، نماینده ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.