با نزدیک شدن به فصل سرما قایقرانان برای تمرین در دریاچه آزادی با مشکل مواجه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، نام دریاچه آزادی تهران به گوش قایقرانان بسیار آشناست چرا که اکثر مسابقات و تمرینات آماده سازی تیم های ملی این رشته در این محل برگزار می شود و اما با سرد شدن هوا تمرین کردن در دریاچه آزادی برای قایقرانان سخت و شرایط نیز طاقت فرسا می شود.

با هدف برطرف شدن این مشکل فدراسیون ها همه ساله در صورت مهیا شدن شرایط قایقرانان را به اردوی برون مرزی در مالزی اعزام می کنند تا ملی پوشان کشورمان در شرایط جوی مناسب تمرینات آمادگی خود را پشت سر بگذارند.

همچنین علاوه بر شرایط جوی مناسب، این کشور برای برپایی اردوهای آماده سازی از امکانات خوبی نیز برخوردار است به همین دلیل مالزی یکی از بهترین گزینه ها برای حضور پارو زنان کشورمان است و سال گذشته نیز با هدف آماده سازی برای حضوری قدرتمند در رقابت های المپیک لندن قایقرانان آبهای آرام در دو بخش آقایان و بانوان راهی مالزی شدند.

این گزارش حاکی است: همچنین با توجه به اینکه اغلب تمرینات قایقرانان آبهای آرام در دریاچه آزادی تهران پیگیری می شود ملی پوشان برای ایجاد انگیزه بیشتر جهت حفظ آمادگی خود نیاز به تنوع تمرین دارند که مالزی می تواند محل خوبی برای پیگیری تمرینات تیم ملی باشد.

گفتنی است، امسال نیز یکی از اهداف مسئولان فدراسیون، اعزام قایقرانان رشته آبهای آرام کشورمان به اردوی برون مرزی در مالزی است اما در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبانگیر تمام فدراسیون ها شده است اعزام قایقرانان کشورمان به مالزی قطعی نشده و این در حالی است که قایقرانان به انجام تمرینات آماده سازی در این کشور نیاز دارند و در صورتیکه مشکل مالی حل نشود و شرایط تیم به مالزی مهیا نشود فدراسیونی ها باید به دنبال برپایی اردوی آماده سازی در یکی از شهرهای جنوبی کشور باشند.

 در حال حاضر پایگاه هایی در جنوب کشور مخصوص رشته های دوپینگ و بادبانی احداث شده است که پاروزنان با شروع فصل سرما تمرینات آمادگی خود را در استان های جنوبی پیگیری می کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار