رئيس واحد علوم و تحقيقات گفت: ما به عنوان عضوي از جامعه دانشگاهي هرگز اجازه نخواهيم داد كه هيچ جرياني باعث فتنه در فضاي دانشگاه شده و ما را از مسير انقلابيمان منحرف كند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران خسرو دانشجو رئيس دانشگاه علوم و تحقيقات در مراسم تشييع 2 تن از شهداي هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در واحد علوم و تحقيقات برگزار شد،‌ طي سخناني با اشاره به اينكه امروز به بركت خون شهدا فضاي دانشگاه‌هاي ما آكنده از عشق و محبت و پيروي از ولايت فقيه شده است اظهار داشت: حضور اين دو عزيز در دانشگاه علوم و تحقيقات وظيفه ما را سنگين‌تر کرده است.

وي با اشاره به اينكه بركت وجود اين دو عزيز شامل دانشگاه آزاد خواهد شد افزود:‌ قطعا برکت حضور اين دو بزرگوار در فضاي دانشگاه به ما ياري خواهد رساند و در راه اهداف انقلابيمان و پيروي از مقام معظم رهبري ياري خواهد کرد.

رئيس دانشگاه علوم تحقيقات با تاکيد بر اينکه اميدواريم كه بتوانيم رهروان خوبي براي اين عزيزان باشيم، خاطرنشان کرد: ما به عنوان عضوي از جامعه دانشگاهي هرگز اجازه نخواهيم داد كه هيچ جرياني باعث فتنه در فضاي دانشگاه شده و ما را از مسير انقلابيمان منحرف كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشجو ، رهبری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار