جانشین ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهداء گمنام در واحد علوم و تحقیقات از برنامه ریزی و تدارکات گسترده این ستاد برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم معنوی خبر داد

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم تحقيقات؛ ناصر حاج محمدی گفت: دانشجویان واحد علوم و تحقیقات بصورت کاملا داوطلبانه و با خلوص نیت تمام ، بصورت شبانه روزی بدنبال آماده سازی محیط دانشگاه برای تشییع شهداء گمنام هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته اجرائی ستاد بر عهده بسیج واحد علوم و تحقیقات است افزود: همه بخشها و واحدهای مختلف دانشگاه آمادگی کاملی جهت میزبانی شایسته از شهداء گمنام و خیل دانشجویان، اساتید و مردم شهید پرور تهران را دارند.

حاج محمدی با بیان اینکه سه شنبه 25 مهرماه ، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ماندگارترین حوادث و برنامه های معنوی خود را تجربه می کند، و این رویداد در تاریخ دانشگاه ثبت می شود، گفت: کمیته های عمرانی، فرهنگی، اجرایی، حفاظت، حراست و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در چند روز گذشته اقدامات متنوع و گسترده ای را برای انجام مراسم تشییع و تدفین شهداء گمنام انجام داده اند.

حاج محمدی یادآورشد: دو شهید گمنامی که در واحد علوم و تحقیقات تشییع و تدفین می شوند در سنین 18 و 20 سال قرار داشته و در مناطق عملیات فکه و فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

وی از برگزاری مراسم"شب وداع با شهدا"در روز دوشنبه مورخ 24 مهرماه از ساعت 20 خبر داد و با ذکر اینکه این مراسم با مداحی حاج مجتبی رمضانی ، سخنرانی حاج حسین یکتا و حضور مردم شهید پرور تهران برگزار می گردد، افزود: روز مراسم تشییع و تدفین نیز برنامه مداحی حاج محمود کریمی و سخنرانی مهدی چمران در محل مقبرة الشهداء دانشگاه برنامه ریزی شده است.

جانشین ستاد تشییع و تدفین شهداء گمنام در واحد علوم و تحقیقات با اشاره به شور و هیجان معنوی حاکم بر دانشگاه و در میان دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه برای میزبانی از شهداء گمنام، گفت: توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری نماز پیکر شهداء و نماز ظهر و عصر در جوار مقبرة شهداء، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، نوحه سرایی، سخنرانی، انجام تبلیغات پرشور در سطح دانشگاه از جمله برنامه های تدارک دیده شده جهت مراسم تشییع و تدفین شهداء است.

وی یادآور شد: سازمانها، نهادها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی بصورت داوطلبانه در این مسیر به کمک واحد علوم و تحقیقات آمده و هریک بدنبال نقش آفرینی در این افتخار بزرگ الهی اند.

حاج محمدی گفت: حضور پرشور ملت شهید پرور و همراهی مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری در این مراسم ، نشانگر اوج معرفت و روحیه شهید پروری مردم شریف ایران اسلامی است.

بر اساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد تشییع و تدفین شهداء گمنام در واحد علوم و تحقیقات، "پیکرهای طیبه دو شهید گمنام دفاع مقدس" سه شنبه 25 مهرماه ساعت 30/8 صبح از بلوار سیمون بولیوار واقع در انتهاي اشرفي اصفهاني به سمت این واحد دانشگاهی تشییع و طی مراسمی در مقبرة الشهدا واحد علوم و تحقيقات تدفین می شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار