تعدادي از شهروندان نيويورک بر ضد شرکت "بين کاپيتال" که ميت رامني نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا مؤسس آن است، تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ تظاهرکنندگان که پارچه نوشته هايي بر ضد ميت رامني در دست داشتند، اعلام کردند اين شرکت آنها را از کار بيکار کرده است.برخي تظاهرکنندگان از کارخانه سابق سامسونيت در اِنَن بومون (در شمال فرانسه) آمده بودندکه براي مدت کوتاهي در مالکيت "بن کاپيتال" بود.

آنها مي خواستند حمايت خود را از کارکنان کارخانه فناوري خودرو سنساتا تکنولوژي فريپورت (ايالت ايلينويز در شمال آمريکا) اعلام کنند که "بين کاپيتال" قصد دارد صد و هفتاد فرصت شغلي آن را به چين منتقل کند.کارکنان اين شرکت شش ماه حقوق خود را دريافت کردند و اکنون در حال آموزش چيني هايي هستند که قرار است در چين جانشين آنها شوند.

"بين کاپيتال" همچنين زماني که کارخانه آمريکايي سامسونيت در اِنَن بومون فرانسه در سال دو هزار و پنج به ارزش نمادين يک يورو واگذار شد، سهامدار اصلي سامسونيت بود.خريداران اين شرکت به جرم آنکه آگاهانه اين شرکت را در سال دو هزار و هفت ورشکسته و حدود دويست نفر را بيکار کردند به زندان محکوم شدند.

رنه پونتيو از کارکنان سابق شرکت سامسونيت در فرانسه که به نيويورک رفته است گفت: ميت رامني با اخراج افراد، پولدار شده است زيرا همه شرکتهاي در شرف ورشکستگي را مي خريد و با انحلال آنها بر ثروت خود مي افزود.

وکيل کارگران بيکار شده، سامسونيت را متهم کرد با همدستي بن کاپيتال، طرح احياي شرکت را مطرح کرد که فقط يک حقه و نمايش مضحک بود براي آنکه بدون دردسر خود را از شر اين کارخانه رها کند.

او عليه "بين کاپيتال" به دادگاهي فدرال در بوستون شکايت کرد. ميت رامني نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري شش نوامبر آمريکا، بارها در مطبوعات و از سوي رقباي دموکرات به علت فعاليت هاي مالي‌اش در «بين کاپيتال» مورد انتقاد قرار گرفته است. او در سال هزار و نهصد و نود و نه اين شرکت را ترک کرد.
برچسب ها: تظاهرات ، نیویورک ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار