"رامين مهمانپرست" سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان، در مصاحبه اختصاصي با شبكه روسيااليوم، به سوالات خبرنگار اين شبكه پاسخ داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسيااليوم، "مهمانپرست" سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان، در اين گفتگو در پاسخ به سوالي پيرامون انتخابات آتي آمريكا و تاثير آن بر پرونده سوريه، بيان داشت: آنچه كه در آمريكا و انتخابات اين كشور رخ مي دهد، قضيه اي داخلي و مربوط به خود ساكنان ايالات متحده است و باراك اوباما و ميت رامني، دو نامزد انتخابات اين كشور با اظهارات خود پيرامون كشورها به خصوص ايران، درپي جمع آوري آراي انتخاباتي هستند.

وي افزود: در مناظره هاي انتخاباتي آمريكا، دو طرف اظهارات گوناگوني پيرامون مسائل خارجي بيان مي كنند كه اين را مي توان نشان دهنده عدم صداقت اوباما و رامني برشمرد، زيرا سياست خارجي هر كشوري با تغيير رياست جمهوري‌ آن كشور تغيير چنداني به خود نمي بيند.

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان، همچنين پيرامون تهديدهاي اخير رژيم صهيونيستي به شبكه روسيا اليوم، گفت: رژيم صهيونيستي توانايي ورود به جنگ را ندارد و اظهارات اخير آنها در مورد حمله به ايران را مي توان نشان دهنده اوضاع نامناسب اين رژيم در شرايط كنوني و پس از انقلاب هاي عربي دانست.

مهمانپرست با بيان اينكه اظهارات اخير مقامات رژيم صهيونيستي بيانگر عدم ثبات و اوضاع بد اين رژيم است، از آمادگي كشورمان براي مقابله قاطع با هرگونه حمله احتمالي، سخن گفت.

رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت امور خارجه، در بخشي از گفتگوي خود همچنين با انتقاد از برخي رسانه هاي منطقه اي و بين المللي، به همكاري مستمر جمهوري اسلامي ايران با رسانه ها طي سالهاي اخير و همزمان با گسترش رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي، اشاره كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار