نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: دولت نهم و دهم برای توسعه متوازن کشور تلاش زیادی کرد که این قبیل اقدامات باید مورد توجه قرار گیرد.

موید حسینی‌صدر در گفت‌و‌‌گو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ارومیه اظهار داشت: مسئولان در طول هفت سال گذشته برای توسعه و عمران مناطق مختلف کشور حتی دورترین شهرستان‌ها و روستاها به طور مستمر تلاش کردند که نباید از این مسئله غفلت شود.

وی با بیان اینکه در این مدت از ظرفیت‌های جوانان به طور مطلوب استفاده شد، ادامه داد: فضای کار و تلاش برای نسل جوان و نخبه فراهم شد و از ظرفیت‌های نهفته در این نسل هم استفاده کردند که این یکی از نقاط قوت دولت قلمداد می‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس، مردمی‌بودن را مهم‌ترین ویژگی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت کنونی دانست و بیان داشت: مسئولان در طول خدمت خود بین مردم رفته و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند که این موضوع در جلب همراهی و همدلی مردم موثر واقع شد.

حسینی صدر با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد دولت باید نقاط قوت و ضعف با دقت بررسی شود، خاطرنشان کرد: در این دولت خدمات گسترده ارائه و اقدامات عمرانی زیادی آغاز شد ولی بعضی انتصابات اشتباه و برخوردهای نامناسب نیز وجود داشت.

وی بر اهمیت نقد منصفانه عملکرد مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: چنانچه عملکرد مسئولان به صورت منصفانه و دور از هرگونه حب و بغض و دخالت دادن نظرهای شخصی بررسی شود مشکلات کنونی رفع شده و زمینه برای توسعه و عمران کشور بیشتر فراهم می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه موفقیت‌ها و ناکامی‌ها باید به طور مناسب در جامعه منعکس شود، اظهار داشت: رسانه‌های گروهی در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند زیرا دشمنان با به کار گرفتن رسانه‌های مغرض برای سیاه‌نمایی وضعیت کشورمان در جهان تلاش می‌کنند./س

برچسب ها: کشور ، نماینده ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.