در جلسه هماهنگی روز گذشته پیش از بازی ایران و کره جنوبی مقرر شد تیم ملی ایران که لباس اصلی خود به رنگ سفید است در بازی امروز قرمز پوش شود.

حسیني، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این تصمیم تصمیمی بود که کادر فنی آن را گرفت. کادر فنی قصد دارد تا از همه عوامل میزبانی استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رنگ قرمز انتخاب شد افزود: ما از نظر روان شناسی تصمیم گرفتیم از رنگ قرمز استفاده کنیم چراکه رنگ قرمز همیشه نماد جنگندگی است به دلیل اینکه لباس اول کره قرمز بود و آنها روی لباس اول خود تعصب کافی دارند ما تصمیم گرفتیم که آنها را از این مهم دور کنیم چراکه پوشیدن لباس دوم کره ای ها از لحاظ روانی روی روحیه آنها تأثیرگذار خواهد بود کره ای ها از نماد شیر روی لباس هایشان استفاده می کنند و با پوشیدن لباس قرمز تهاجمی بودن تیمشان را بیشتر نشان می دهند و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم آنها را از پوشیدن لباس اصلی خود محروم کنیم.

مدیر رسانه ای تیم ملی در مورد برنامه امروز ملی پوشان اظهار داشت: ملی پوشان تا بعد از ظهر استراحت می کنند و قبل از بازی وارد ورزشگاه آزادی می شوند کادر فنی برای بازیکنان کلاس آنالیز در نظر گرفته و آخرین نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد خواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: شرایط خاص میزبانی را هم برای حضور هنرمندان و پیشکسوتان در ورزشگاه فراهم کرده ایم.

لازم به ذکر است، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، امروز ساعت 20 در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
افرین بر قرمزپوشان
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی1
۰۹:۳۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
اینقدر قرمز قرمز نکنید (لشکرهای معاویه قرمز و یزید قرمز پوش بودند)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
خوب ما همیشه گفتیم قرمز سروره.
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی1
۰۹:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
البته بااجازه استقلال آبی سرور قرمزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۱
پیروز باد ایران و ایرانی مرگ بر غرب جنایتکار
آخرین اخبار