خوزستان/

هفته گردشگری در مسجدسلیمان؛یعنی هر سال دریغ از پارسال!

سخنگوي انجمن دوستداران ميراث فرهنگي مسجدسليمان گفت: امسال هم هفته گردشگري آمد و رفت و مثل سال‌هاي قبل هيچ كاري در مسجدسلیمان انجام نشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،غلام‌رضا جليلي‌نيا  بیان کرد: در سال‌هاي قبل از زبان مسؤولان وعده راه‌اندازي و تكميل كمپ‌هاي گردشگري در انديكا و مسجدسليمان را شنيده بوديم اما اين اقدام‌ها مثل سال‌هاي گذشته انجام نشد. در حالی که انتظار ما اين بود در هفته گردشگري امسال اين پروژه‌ها تكميل شوند ولی همچنان نيمه كاره رها شده‌اند.
وي ادامه داد: متاسفانه وقتي هر سال به هفته‌ گردشگري نزديك مي‌شويم مسؤولان شعار مي‌دهند و قول افتتاح يا تكميل پروژه‌ها و كمپ‌ها را به اين هفته موكول مي‌كنند ولي هفته‌هاي گردشگري در اين چند سال آمدند و رفتند و هيچ اقدامي انجام نشد.
سخنگوي انجمن دوستداران ميراث فرهنگي مسجدسليمان در خصوص وضعيت کنونی كمپ‌هاي ساخته شده گفت: در مسجدسليمان، انديكا، لالي و هفتگل با توجه به پتانسيل‌هايي كه دارند این امكان وجود دارد كه گردشگر زيادي جذب شود ولي چون هيچ كاري انجام نشده و هيچ گونه زيرساختي ندارند مي‌توان گفت گردشگرانش كم‌تر هم شده‌اند چراکه در كمپ‌هايي كه هم‌اکنون وجود دارند كمترين امكان مثل سرويس بهداشتي يا نمازخانه هم وجود ندارد.
جليلي‌نيا تصریح کرد: در واقع مي‌توان گفت در خصوص گردشگري در اين مناطق هيچ كاري صورت نگرفته است. يعني نسبت به سال قبل حتي درصد كمي هم نتوانسته‌ايم گردشگر جذب كنيم./س
برچسب ها: گردشگری ، دریغ ، هرسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.