در پارک فناوری پردیس خدمات متفاوتی ارائه شده که از آن جمله می توان به مزیت معافیت مالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس مهندس صفاري نيا، مدير پارک فناوری پردیس گفت: در حوزه فعالیت های پارک تلاش شده تا بوروکراسی اداری در جهت نو آوری و شناسایی محصولات جدید در برند سازی تعدیل شود.

وی افزود: 1800 نفر در پارک فناوری مشغول به کار هستند که 70 درصد آنها را مردها تشکیل می دهند که 7% آنها دانش آموختگان دکتری تشکیل می دهند حوزه نگهداری شهری به عهده خود شرکت ها هستند که بیش از 200 میلیون آن هزینه ها شارژ شرکت ها هستند، 11 شرکت از خدمات بیمه ای استفاده می کنند بقیه شرکت ها هم می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: بیش از 1000 نفر از مزیت معافیت مالی استفاده می کنند و چیزی حدود 900 میلیارد فروش یکساله در شرکتها بوده که از این صنعت 60 پروژه مشترک با دانشگاه ها داشته اند در این رابطه 50 توافق نامه با طرف خارجی به عقد و امضا رسیده که از تکنولوژی بالا برخودار بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: در سطح کشورهای جز 8 کشورهای فن بازار ملی هستیم و سایت فن بازار ملی بزرگترین سایت در ایران محسوب شده که دارای 700 هزار نفر عضو است در حوزه تجاری سازی قرار داد با شرکت ملی گاز، وزارت نفت بنیان ملی نخبگان طرح ها صورت گرفته شده است و از مهمترین بازدیدها  می توان به روسای مجلس و تعدادی از اعضای کنفدارسیون حوزه اقیانوسیه اشاره کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار