مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه کساني مدعي انفعال تشکل‌هاي دانشجويي هستند که شرکت در انتخابات مجلس نهم را تحريم کردند، گفت: ركود سياسي در دانشگاه متعلق به زمان دوم خرداد است که تشکل‌هاي دانشجويي وابسته به جريانات خارج دانشگاه بودند و تمام خط مشي‌هاي خود را از حزب منحله مشاركت مي‌گرفتند.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات محمد‌رضا عارف مبني بر اينكه دانشگاه‌ها دچار يك ركود سياسي غيرمنطقي شده‌اند، اظهارداشت: ركود سياسي در دانشگاه متعلق به زمان دوم خرداد است که تشکل‌هاي دانشجويي وابسته به جريانات خارج دانشگاه بودند و تمام خط مشي‌هاي خود را از حزب منحله مشاركت مي‌گرفتند.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه حضور تشکل‌هاي دانشجويي در انتخابات مجلس نهم چشمگير بود، تصريح کرد: تشکل‌هاي دانشجويي به عنوان پل ارتباطي جامعه و دانشگاه تاثير بسياري را در حضور 64 درصدي مردم داشتند و قطعا با فعاليت در عرصه انتخابات رياست جمهوري آتي نيز نقش خود را به خوبي ايفا خواهند كرد.

وي گفت: کساني ادعاي انفعال تشکل‌هاي دانشجويي را دارند که خود  حضور در انتخابات مجلس نهم را تحريم کردند.

ثابتي با اشاره به اينکه سخن گفتن محمدرضا عارف نشان از حضور وي در انتخابات رياست جمهوري آتي دارد و با اينگونه سخنان براي جذب اصلاح طلبان تلاش مي‌کند، گفت: اين افراد همان کساني هستند که از حضور در جمع دانشجویان منتقد پرهیز می‌كنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه در آستانه انتخابات بسياري از اصلاح‌طلبان را به مناظره در دانشگاه دعوت كرديم ولي آنها نپذيرفتند، خاطرنشان کرد: باید میزگردها و مناظره‌هاي متعدد و فراگیر در دانشگاه‌ها انجام شود تا حرف و عمل واقعي افراد مشخص شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار