شهردار منطقه 10 از اتمام مراحل اجرا و تجهیز دو سرای محله کارون شمالی و کارون جنوبی و بهره برداری از این دو مرکز خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی گفت : به منظور اجرای سیاست های شهرداری تهران در راستای برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و ارتقای سرانه ها، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات وتشکیل مدیریت محله، دو سرای محله کارون شمالی وکارون جنوبی تجهیز و راه اندازی شده است .
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات منطقه، کمبود امکانات فرهنگی و اجتماعی است که در این راستا رویکرد منطقه افزایش سرانه ها  با احداث مراکز فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، کتابخانه وسرای محله است . 
شهردار منطقه 10 اظهار داشت: در حال حاضر محلات شبیری، جی، هفت چنار، بریانک و سلسبیل جنوبی دارای سرای محله هستند و تکمیل سراهای محلات دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
عظیمی با اشاره به این که سرای محله کارون شمالی تکمیل شده گفت : این مجموعه 6 طبقه با 775 متر مربع زیربنا درخیابان دامپزشکی بین خیابان جیحون و خیابان کارون واقع شده و دارای امکانات کتابخانه ، مهد قرآن ، مهدکودک ، خانه سلامت ، سایت کامپیوتر ، سالن کنفرانس و  دفتر شورا یاری است .
وی درباره سرای محله کارون جنوبی اعلام کرد : این مجموعه نیز با 750 متر مربع زیربنا در 6 طبقه در خیابان مرتضوی بعد از خیابان کارون احداث شده و دارای کتابخانه ، مهدکودک ، خانه سلامت ، سالن کنفرانس ،  دفتر شورا یاری محله ، کلاسهای آموزشی و خانه اسباب بازی است .
شهردار منطقه 10 با بیان این که احداث این دو مجموعه موجب افزایش سرانه های فرهنگی و آموزشی در منطقه شده است خاطر نشان کرد: عملیات احداث این سرانه ها به پایان رسیده و درحال بهره برداری به صورت آزمایشی است ./ف
برچسب ها: شهروند ، کارون ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار