همزمان با روز جهانی کودک ، 70 عنوان برنامه آموزشی به همراه جشن بزرگ گرامیداشت روز جهانی کودک با حضور بیش از 500 نفر از کودکان و دانش آموزان در بوستان رضوان برگزار خواهد شد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر گفت : جشن روز جهانی کودک در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی با توجه به رویکرد جامعه ایمن در بین  خانواده ها از طریق فرزندان و ایجاد مهارت های لازم در کودکان و والدین آنها به منظور شناسایی عوامل خطرزای فیزیکی در محیط های سکونت و آموزش راههای مقابله با خطرات در بوستان رضوان با مشارکت ستاد مدیریت بحران ، کمیته راهبری جامعه ایمن ، اداره اجتماعی نواحی سه گانه ، هلال احمر ،  آتش نشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی و دفتر خدمات نوسازی محله سلسبیل جنوبی برپا خواهد شد .
شهردار منطقه10 با بیان این که روز جهانی کودک بهانه‌ای است  تا کودکان ما مورد توجه بیشتر قرار گیرند، گفت:  کودکان امروز، آینده سازان این مرز وبوم اند که باید با آموزش صحیح ، سالم زیستی را در افکارشان نهادینه کرد و با پاسخگویی مناسب به نیازهای کودکان، زمینه ای را فراهم می آورد تا جامعه ایمن و سالم پدید آید.
وی با اشاره به برنامه های این روز افزود : در روز جهانی کودک ، بوستان رضوان میزبان کودکان ، دانش آموزان و والدین آنها در غرفه های نقاشی ، بازیافت ، ایمنی و ... خواهد بود و کودکان ضمن استفاده از غرفه های موجود با نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی آشنا خواهند شد. همچنین اجرای نمایش شاد و موزیکال ، برگزاری مسابقات مختلف ، توزیع بروشورهای آموزشی از دیگر برنامه ها به مناسبت این روز است  .
عظیمی در ادامه با اشاره به برگزاری 70 عنوان برنامه آموزشی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک خاطر نشان کرد : به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 70 عنوان کارگاه و کلاس آموزشی با هدف افزایش آگاهی نسبت به رشد و تکامل همه جانبه کودکان ، توجه به فرهنگ غنی ملی و آموزه های دین مبین اسلام در حوزه کودکان ، افزایش آگاهی، نگرش و عملکرد آحاد جامعه در خصوص ایمنی کودکان با حضور والدین و کودکان در سطح محلات منطقه ده برگزار می شود .
 وی به برپایی کارگاه ها و کلاس های آموزشی روز جهانی کودک با محوریت آموزش والدین در راستای ارتقای سطح آگاهی آنها نسبت به مراقبت از سلامت روحی و جسمی کودک از جمله کارگاه بازی و تربیت کودک، کودک و ایمنی، کارگاه حقوق کودک، کودک، رسانه وخانواده، نقش بازی در تربیت کودک ، تربیت صحیح فرزندان و ... اشاره کرد و یادآور شد : همچنین کلاس های آموزشی نیز با حضور کودکان با عناوینی همچون آموزش ترافیک به کودکان، آشنایی کودکان با انواع رسانه ها و تاثیرات مثبت و منفی رسانه و ... اجرای بازی گروهی و ایستگاه نقاشی برگزار می شود./ف
برچسب ها: کودک ، جشن ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار