برنامه تعیین تکلیف واحدهای تجاری حاشیه بزرگراه شهیدنواب صفوی با حضور مسئولان، مشاوران و مدیران و کارشناسان ادارات ساماندهی برگزار شد.

رضاعباسی قائم مقام شهردار منطقه 10 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که برنامه ریزی باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار با حضور مشاوران خبره صورت بگیرد ، افزود: موضوع تعیین تکلیف املاک این بزرگراه باید با استفاده از خرد جمعی و بدون موازی کاری در دو مقطع کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی و پیگیری می شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح جهادی و برنامه ریزی کوتاه مدت برای اجرای فاز اول این طرح تصریح کرد: اداره زیباسازی برای واحدهای صنفی و مسکونی محدوده اقداماتی را در قالب نورپردازی شستشو، نقاشی، پاکسازی و غیره در دستور کار قرار دارد تا شرایط لازم برای احیا و فعال سازی واحدهای تجاری صنفی فراهم شود.

وی ادامه داد: با ایجاد انگیزه از طریق تامین سرانه های مختلف از جمله فضای سبز، پارکینگ، مراکز آموزش و فرهنگی و همچنین با زیباسازی محیط می توان علاوه بر استفاده بهینه از فضاهای موجود و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از اثرات مخرب اجتماعی آن جلوگیری کرد.

عباسی خاطر نشان کرد: سازمان زیباسازی به عنوان متولی، با همکاری مناطق 10 و 11 اجرای این طرح را بر عهده می گیرد.

گفتنی است: انجام بازدید میدانی و برگزاری جلسات، تهیه طرح های اجرایی توسط سازمان زیباسازی و تعیین تکلیف واگذاری مغازه ها به مناطق 10و 11 از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای اجرای طرح های کوتاه مدت از دیگر موضوعاتی بود که مورد تصویب تمامی اعضای حاضر در برنامه قرار گرفت.

این گزارش حاکی است در این برنامه مشاور طرح گزارش از اقداماتی را که تاکنون در این زمینه انجام شده ارایه داد و در ادامه هر یک از نمایندگان سازمان زیباسازی و نوسازی پیشنهادات خود را ارایه دادند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار