سرمربی کهکشانی ها گفت: اگر مسی بهترین بازیکن جهان است پس رونالدو بهترین در سراسر هستی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپوتز، خوزه مورینیو معتقد است جنایت است اگر رونالدو امسال نیز توپ طلا را به مسی ببازد.

وی از اظهارات هفته اخیر رقیبش ، تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا در ارتباط با لیاقت مسی برای دریافت توپ طلا و فاصله زیاد او با دیگر رقیبانش بسیار عصبانی است و ستاره تیمش را بهترین گزینه برای دریافت توپ طلا 2012 عنوان می کند.

وی در این ارتباط گفت: وقتی که فردی که مانند وی است می گوید، بازیکن اش بهترین در جهان است پس من نیزباید بگویم که بازیکنم بهترین در سراسر هستی است و نه تنها جهان بلکه در کل عالم نیز همانند او یافت نمی شود. من باید بگویم بازیکن من اصلا در پرتغال متولد نشده بلکه متولد مریخ است.

رونالدو در سال 2008 توانست این عنوان را کسب کند و مورینیو معتقد است دوباره وقت آن رسیده که از توانائی هایش با اعطای توپ طلا تقدیر شود.

مورینیو در ادامه گفت: اگر آنها در یک سطح هستند پس چرا مسی تا به حال بارها توپ طلا دریافت کرده اما رونالدو تنها یک بار این جایزه را برده است.

وی همچنین اضافه کرد: بازیکن باید توپ طلا را ببرد که عنواین بزرگ دیگری را نیز کسب کرده باشد از کاپ های بین قاره ای یا سوپر کاپ ها صحبت نمی کنم بلکه منظورم عناوین و قهرمانی های بزرگی است که رونالدو به دست آورده و بی نظیر هستند.

مورینیو هم چنین گفت: کار رونالدو بسیار سخت تر از مسی بوده. مسی در تیمی بازی می کند که در آن بزرگ شده است اما کریستیانو این طور نبوده او در انگلیس بازی کرده که او را به رئال مادرید آوردند و 2 سال تلاش کرد تا خود را با شرایط جدید وفق دهد . او کار بسیار سخت تری را نسبت به مسی انجام داده است همه چیز همیشه برای مسی راحت بود.

برنده جایزه توپ طلا که به بهترین بازیکن سال اعطا می شود هفتم ژانویه مصادف با 17 دی ماه در زوریخ آلمان اعلام خواهد شد.

مورینیو در انتها اضافه کرد: مسی در خط حمله بازی می کند در جائی که فاصله بسیار کوتاهی با دروازه دارد و می تواند به راحتی گل زنی کند اما رونالدو نه او یک هافبک تهاجمی است اما توانسته به اندازه یک مهاجم گلزنی کند. این نشان می دهد که توانائی های رونالدو بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با مسی نیست بهتر است امسال دیگر توپ طلا به او داده شود تا از تلاش هایش برای ارتقای سطح فوتبال قدردانی شود./آق
برچسب ها: مسی ، رونالدو ، توپ طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۱
بابا از این روانی این همه مطلب توسایت نزارید.اتیش گرفته مسی کجا شخصیت او با رونالدو
آخرین اخبار