دویست و پنجاه و چهارمین بازی دو تیم بارسلونا و رئال مادرید با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دویست و پنجاه و چهارمین ال کلاسیکو از ساعت 21:20 یکشنبه 16 مهرماه 1391 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون و به قضاوت کارلوس دلگادو فرییرو و با حضور 99786 تماشاگر برگزار شد.

کارلوس پویول که در بازی گذشته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دچار دررفتگی آرنج شده بود به همراه ریوالدو ستاره سابق بارسا در جایگاه ویژه نیوکمپ این باز را از نزدیک نظاره گر بودند.

ویلا نوا در این بازی تیم بارسلونا را با ترکیب ویکتور والدس، دنی آلوز، سسک فابرگاس، ژاوی، اینیستا، مسی، ماسچرانو، سرخیو بوسکتس، پدرو، جوردی آلبا و آدریانو به میدان فرستاده بود.

در تیم رئال نیز کاسیاس، پپه، راموس، خدیرا، اوزیل، مارسلو، ژاوی آلونسو، آربالوئا، کریم بنزما، آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو در ترکیب ابتدایی به زمین رفتند.

این بازی را می شد تقابل دو ستاره فوتبال جهان، مسی و رونالدو دانست ؛ رقابت این دو علاوه بر لالیگا و کسب عناوین قهرمانی و آقای گلی این لیگ در کسب عناوینی مانند توپ طلا و مرد سال فوتبال در اروپا و دنیا همیشه جالب بوده.

اولین گل بازی در دقیقه 23 توسط کریستیانو رونالدو و با پاس بن زما برای رئال به ثمر رسید؛ شوت رونالدو از گوشه محوطه جریمه از کنار دستان والدس و تیر دروازه عبور کرد و به گل تبدیل شد.

در دقیقه 25 نیز بن زما می توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند که ضربه وی به تیر دروازه بارسا برخورد کرد و ضربه برگشتی را دی ماریا به بیرون زد.

تیتو ویلا نوا در دقیقه 28 اولین تعویض بازی را رقم زد و مارتین مونتایا را به جای آلوز وارد زمین کرد، مدافع برزیلی بارسایی ها از این تعویض راضی به نظر نمی رسید.

در دقیقه 31 لیونل مسی دروازه رئال را باز کرد. پپه در دفع توپ نا موفق بود و توپ سرگردانی که در محوطه جریمه رئال بود را مسی با یک ضربه دقیق تبدیل به گل مساوی بازی کرد.


در نیمه اول بازی داور دو بار از کارت زرد استفاده کرد . در دقیقه 40 پدرو از بارسا و در دقیقه 43 ژابی آلونسو از رئال کارت زرد گرفتند.

داور بازی برای نیمه اول یک دقیقه وقت اضافی گرفت و بدین ترتیب دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

در نیمه دوم و در دقیقه 61 بازی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسا با یک ضربه کاشته استثنایی گل دوم خودش و بارسلونا را وارد دروازه رئال کرد .

مسی با این گل هفدهمین گل خودش در تاریخ بازی های بارسلونا و رئال مادرید را به ثبت رساند و تنها یک گل با آلفردو دی استفانو گلزن پیشین رئالی ها که بهترن گلزن تاریخ ال کلاسیکو است فاصله دارد.

در دقیقه 62 هیگواین جانشین کریم بنزما در تیم رئال مادرید شد.

در دقیقه 64 الکسیس سانچس به جای فابرگاس در تیم بارسلونا وارد زمین شد.

در دقیقه 66 رونالدو با پاس زیبای اوزیل با والدس تک به تک شد و گل دوم خودش و رئال را وارد دروازه بارسا کرد تا ضمن تساوی دو تیم رونالدو نیز با مسی در گل های زده مساوی شود.

در دقیقه 78 پپه  مدافع رئال مادرید از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در دقیقه 80 کاکا بازیکن برزیلی رئال مادرید جانشین مسعود اوزیل مهاجم آلمانی رئال شد.

در دقیقه 88 شوت زیبای ژاوی به تیر دروازه کاسیاس برخورد کرد تا دو تیم در زدن توپ به تیر دروازه نیز مساوی شوند. در همین دقیقه اسین جایگزین دی ماریا در تیم مادریدی شد.

در دقیقه 90 آربالوئا ششمین و آخرین کارت زرد بازی و چهارمین کارت زرد رئالی ها را از داور مسابقه دریافت کرد .

در دقیقه 3+90 پدرو روی پاس عالی اینیستا می توانست بارسایی ها را برنده ال کلاسیکو کند اما شوت وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در پایان بازی جدال ویلانوا و مورینیو با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا پس از شش پیروزی متوالی بارسلونایی ها در فصل جدید  لالیگا  این بار دو امتیاز حساس را مقابل رئال مادرید از دست بدهند اما کماکان فاصله هشت امتیازی آنها با کهکشانی های مادرید حفظ شد و هم اکنون آبی و اناری ها با 19 امتیاز صدرنشین جدول لالیگا هستند و رئال مادرید با 11 امتیاز در رتبه  پنجم ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۲
عالي است
آخرین اخبار