عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: گزارش سفارشي احمد شهيد تامين كننده مطامع آمريكايي‌ها است و موجبات رضايت‌مندي آنان را فراهم مي‌كند.

ستارهدايت‌خواه عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره گزارش سياسي و مغرضانه احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل گفت: اين‌گونه گزارش‌ها از لحاظ حقوق هيچ‌گونه مقبوليتي ندارد و فاقد وجاهت حقوقي است.

وي با اشاره به اينكه گزارش‌هاي احمد شهيد براساس اطلاعات منابع صهيونيستي تنظيم مي‌شود، اظهار داشت: گزارش سفارشي احمد شهيد تامين كننده مطامع آمريكايي‌ها است و موجبات رضايت‌مندي آنان را فراهم مي‌كند.

هدايت‌خواه تاكيد كرد: اقليت‌هاي مذهبي در مجلس شوراي اسلامي 5 نماينده دارند و آنچه درباره نقض حقوق آنان در گزارش احمد شهيد آمده، خلاف واقعيت‌هاي موجود است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به مواردي از گزارش احمد شهيد كه به نقض حقوق زنان در كشورمان مربوط مي‌شود، ادامه داد: آمريكا از كشوري همچون عربستان كه در آن زنان از كمترين حقوق برخورداراند، حمايت مي‌كند و در مقابل اين رفتار تبعيض‌آميز سكوت كرده است اما در جمهوري اسلامي زنان در سايه آموزه‌هاي ديني از حقوق مختص به خود برخوردار هستند و نقشي تاثيرگذار در جامعه دارند لذا آنان با تحريف واقعيت‌ها، پيكان هجمه خود را به سمت ملت ايران نشانه گرفته‌اند.

وي با بيان اينكه درصد عظيمي از دانشجويان را دختران و زنان تشكيل مي‌دهند، گفت: زنان در حوزه‌هاي مختلف حضور دارند و نقش آفريني مي‌كنند.

هدايت‌خواه اظهار داشت: حقوق بشر صرفا به ابزار دست جبهه استكبار براي حربه عليه كشورها تبديل شده و چنين گزارش‌هايي تكميل كننده پازل دشمني آمريكا با ملت ايران است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: غرب به مسئله حقوق بشر نگاهي ابزاري دارد و ملت‌هاي جهان هم به اين مسئله پي برده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: غرب ، احمد ، شهید ، گزارش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار