بررسی طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و مدیریت بحران فاجعه ملی در دستور كار اين هفته كميسيون عمران مجلس قرار دارد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران اعضای کمیسیون عمران مجلس، طی هفته جاری میزبان نامجو و نجار، وزرای نیرو و کشور، برای به پاسخ به سوالات محمدقسیم عثمانی، علی ایرانپور، حسن‌نژاد و مهرداد نجف‌نژاد خواهند بود.

همچنين اين کمیسیون بررسی طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال جاری و بررسی طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و مدیریت بحران فاجعه ملی را در دستور رسیدگی دارد.

علاوه براين بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و بررسی مواد 2،‌10،32،34،36،37،38،45،46،49 و 50 در دستور اعضای کمیسیون عمران قرار دارد.

ادامه بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه‌های عمران بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور و بررسی لایحه اجازه الحاق دولت ایران به تشریفات اصلاحی 1، 2 و 4 کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی مقررات حمل و نقل هوایی بین‌المللی توسط کمیسیون عمران مورد رسیدگی خواهد قرار گرفت.

کمیته نظام فنی و اجرایی این کمیسیون نیز ادامه‌ی بررسی طرح جامع کاداستر کشور را در دستور رسیدگی دارد.

انتهای پیام /س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار