ووشوکاران قمي با کسب دو پيروزي متوالي ناکامي هفته نخست ليگ را جبران کرده و به يک قدمي صدرنشين رقابت‌هاي ليگ دسته اول ووشو مردان کشور رسيدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، هفته هاي سوم و چهارم از دور رفت مسابقات ليگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌هاي کشور با رقابت 10 تيم مدعي صعود به ليگ برتر در سالن آکادمي فدراسيون ووشو برگزار شد که با پيروزي هاي ارزشمندي براي تيم هيئت قم همراه بود.
تيم هيئت ووشو قم بعد از کسب يک باخت در هفته نخست، در هفته‌هاي سوم و چهارم اين هفته تيم موفقي بود و اين هفته مقابل تيم هيئت ووشو استان خراسان رضوي به ميدان رفت که اين مسابقه با برتري هفت بر پنج به سود تيم هيئت قم پايان يافت و در هفته چهارم رقابت‌ها با تيم هيئت ووشو استان ايلام رو به رو شد و در اين مسابقه حساس و نزديک نيز سرانجام با حساب هشت بر سه بر تيم هيئت ايلام غلبه کرد.
در پايان هفته هاي سوم و چهارم از دور رفت مسابقات ووشوي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور در جدول رده بندي گروه‌ نخست تيم هيئت ووشو استان خوزستان با 9 امتياز صدرنشين است و تيم هاي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان با شش امتياز و تفاضل به اضافه هفت و هيئت ووشوي قم با شش امتياز و تفاضل منفي يک در رده هاي دوم و سوم جاي دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.