رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال نباید از انتقاد رسانه‌ها دلگیر شوند چرا که ادبیات رسانه‌ها انتقادی است اما آنها به دنبال موفقیت تیم ملی هستند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز (شنبه ۲۲ مهر) در جریان بازدید از تمرین تیم ملی فوتسال در جمع ملی‌پوشان با بیان اینکه تلاش شما هم در بعد ورزشی اهمیت دارد و هم در بعد ارتقای روحیه ملی گفت: شما می‌توانید سقف و اندازه ایران را در این رقابت‌ها بالا ببرید و هم برای اعتلای روحیه عمومی در کشور تلاش کنید.

وی ادامه داد: مخصوصا در شرایط فعلی که برخی‌ها به دنبال تحقیر و تهدید کشور هستند، ما احتیاج به همبستگی و بالا رفتن روحیه ملی داریم.

لاریجانی یادآور شد: کار شما نوعی ظرفیت‌سازی برای ایجاد همبستگی و بالا رفتن روحیه ملی است، عمل شما هم از بعد ورزشی نمره‌ای دارد و هم از بعد اجتماعی.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر صمیمانه از فوتسالیست‌های تیم ملی اظهار داشت: کار حرفه‌ای شما بیانگر استعداد و ظرفیت ایرانیان است که در مسابقات پیشین و تمرینات امروز هم این مساله مشخص بود، به همین دلیل ما پشتیبان و حامی شما هستیم و امیدواریم با نتیجه گرفتن در مسابقات جهانی بار دیگر در خدمت شما باشیم.

وي در پايان تصريح كرد:‌ لحظاتی که در خدمت شما بودم لحظات شیرینی برای من بود و امیدوارم که در مسابقات جهانی موفق و سربلند باشید و بدانید که تلاش شما در افزایش روحیه ملی بسیار مهم است.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار