تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: ارتباط با مراجع تقلید و روحانیت از افتخاراتی است که نباید این موهبت الهی را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که ولایت موهبتی الهی است که در دیگر ادیان و مذاهب وجود ندارد و تنها مختص شیعه است، ادامه داد: اینکه جمعی از نمایندگان دور هم جمع شوند و در محقق کردن یک هدف، دست در دست هم دهند، کاری ازشمند است و امید است اعضای فراکسیون رهروان ولایت، کارهایی بزرگ انجام دهند.
امام جمعه قم با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در مسیری که بر اساس قانون اساسی باید حرکت کنند، نباید کوچکترین هراسی به دل راه دهند، گفت: مردمی که شما را انتخاب نمودند، انتظار دارند تا بر اساس قوانین موجود کار کنید و در این مسیر محکم و استوار حرکت نمایید.
وی با ابراز خرسندی از حضور نمایدگان مجلس در محضر مراجع و روحانیت اذعان داشت: ارتباط با مراجع تقلید و روحانیت از افتخاراتی است که نباید این موهبت الهی را از دست داد.
وی با تأکید بر این که اگر کسی خود را از این حضور محروم کند، نعمت بزرگی را از دست داده است، خاطرنشان کرد: ما در سیره رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌کنیم که ایشان چه اندازه به مراجع احترام می‌کنند و در برابر آنها ادب و تواضع دارند./س
برچسب ها: قم ، ارتباط ، روحانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.