امام جمعه بجنورد گفت: تامين نظم و امنيت سفر مقام معظم رهبري بي نظير بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد   ؛ امام جمعه شهرستان بجنورد تامين نظم و امنيت سفر مقام معظم رهبري را بي نظير خواند و  افزود :حضور پليس در همه جا پر رنگ است و در گزارش هايي که از مردم دريافت مي کنيم عملکرد نيروي انتظامي با اقتدار توام با رافت اسلامي است.

 حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد : يکي از نعمت ها و افتخار بزرگي که در اين روز ها نصيب مردم ولايت مدار و شهيدپرور باب الرضا شده است ، حضور پر برکت ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي است.

  حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي   خاطر نشان کرد : همه مسئولان و دستگاه هاي فعال براي حضور مقام معظم رهبري آماده بودند و ايستگاههاي صلواتي ، مجلس دعا ، سجده شکر و... به صورت خود جوش در بحث استقبال از حضرت آقا لحظه اي فراموش نشدني و تاريخي خلق کردند.

 امام جمعه شهرستان بجنورد يکي از دستگاه هاي فعال که از ماهها قبل آمادگي  لازم وکامل را در بحث استقبال داشت‏، نيروي انتظامي دانست و گفت:اين نيرو حقيقتآ  توانست يک امنيت مثال زدني همواره توام با ادب و اقتدار را دربحث  استقبال  از مقام معظم رهبري در استان را برقرار كند.

وي با تاکيد بر اينکه تاکنون عملکرد نيروي انتظامي در تمام حوزه هاي فرهنگي ، اجتماعي ، انتظامي ، ترافيکي عالي بوده است ،تصريح کرد : ناجا در تمام عرصه ها با توجه به رشد قابل ملاحظه سازمان ، در زمينه رعايت حقوق شهروندان به عنوان يک نيروي فهيم و مردمي براي مردم خراسان شمالي شناخته شده است.

  حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي امام جمعه بجنوردبا ابراز خرسندي از اينکه اقتدار پليس در برخورد با قانون شکنان قاطعانه است ، افزود : اقدامات فرهنگي و اجتماعي ناجا در زمان حال قابل تقدير و ستايش است.

  حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي   در بخش ديگري از سخنانش عملکرد ناجا در خصوص تامين نظم و امنيت سفر مقام معظم رهبري را بي نظير خواند و بيان داشت :حضور پليس در همه جا پر رنگ است و در گزارش هايي که از مردم دريافت مي کنيم عملکرد نيروي انتظامي با اقتدار توام با رافت اسلامي است.

 وی در پايان با تاکيد بر اينکه با توجه به شواهد و شناخت خودم ، احساس امنيت قابل قبولي در سطح استان حاکم است، گفت:  نمره قابل قبول ناجا را در حد عالي مي دانيم و همين مسئله را در بدو ورود مقام معظم رهبري امام خامنه اي به ايشان  گزارش دادم ./س

برچسب ها: نظم ، امام جمعه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.